گرد و غبار ۲۲شهرستان در خوزستان را به تعطیلی کشاند

double-quot
اهواز – جارپرس – ستاد مدیریت بحران خوزستان طی اطلاعیه ای مدارس و مراکز آموزش عالی در ۲۲ شهرستان را به دلیل پدیده گرد و غبار روز یکشنبه اول اسفند را تعطیل اعلام کرد.
کد خبر : 19442
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 5:53
گرد و غبار ۲۲شهرستان در خوزستان را به تعطیلی کشاند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان شامگاه شنبه اظهار کرد: بنا برتصمیم ستاد مدیریت بحران استان مدارس نوبت صبح و عصر و مراکز آموزش عالی به جز شهرستان های ایذه، باغملک، اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در همه شهرستان ها از جمله اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، اندیمشک، دزفول، رامشیر، خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بهبهان، شادگان ، شوش ، گتوند، رامهرمز ، هویزه، هفتکل، آعاجاریو شوشتر فردا یکشنبه تعطیل هستند.
فرامند هاشمی زاده افزود: ساعت پایان کار ادارات این شهرستان ها نیز تا ساعت ۱۲ یکشنبه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در پی ورود توده گرد و غبار به خوزستان از صبح شنبه مدارس بیش از ۱۳ شهرستان تعطیل شد. ساعت کاری ادارات نیز در برخی شهرستان ها از جمله اهواز، باوی، کارون و شوش تا ساعت ۱۲ اعلام شده است.
اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از تداوم پدیده گرد و غبار طی ساعت های گذشته خبر داده و اعلام کرده است: میزان گرد و غبار در ساعت ۲۲ روز شنبه در شهرهای اهواز یک هزار و ۸۸۲ میکروگرم بر مترمکعب، رامشیر ۲ هزار و ۱۱ میکروگرم بر مترمکعب، شادگان یک هزار و ۷۴۱ میکروگرم بر مترمکعب، هندیجان یک هزار و ۶۷۵ میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر یک هزار و ۶۳۶ میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد یک هزار و ۲۴۱ میکروگرم بر مترمکعب، ماهشهر یک هزار و ۲۶۳ میکروگرم بر مترمکعب، بهبهان یک هزار و ۲۴۳ میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر یک هزار و ۲۳۰ میکروگرم بر مترمکعب، دزفول یک هزار و ۸۷ میکروگرم بر مترمکعب، امیدیه یک هزار و ۹۶ ، اندیمشک ۹۶۴ میکروگرم بر مترمکعب و گتوند ۹۹۶ میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.
استاندارد ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.
اهواز و تعدادی از شهرهای خوزستان ۸ بهمن نیز با طوفان شدید گرد و خاک روبه رو بوده اند که موجب قطع چند روزه آب و برق و تلفن و نارضایتی مردم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.