کلاهبردار ۱۳ میلیاردی زمین‌گیر شد

double-quot تهران - جارپرس - فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر : 79882
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 9:00
کلاهبردار ۱۳ میلیاردی زمین‌گیر شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سردار یحیی الهی بیان کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت وی‍‍‍‍ژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، شاکی مالک یک قطعه زمین مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در اطراف شهر خرم‌آباد بوده که نفر با اقدامات سود جویانه با تنظیم قولنامه‌ای صوری آن را تصاحب کرده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران با  انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح شهر خرم‌آباد موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی آن را دستگیر کردند.

الهی در پایان، با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده است، به شهروندان توصیه کرد، قبل از انجام هرگونه معامله ای از دفاتر مشاوره املاک اطمینان حاصل نموده و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی صلاح استعلام کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.