0 نظر
149 بازدید

کشف ۱۵۰۰کیلو شکر احتکار شده در ملایر

double-quot

تهران – جارپرس – فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و دستگیری افراد، مامورین این یگان از اقدام به احتکار شکر در یک انبار مطلع شدند که بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی از این مکان بازرسی به عمل آورد و مقدار ۳۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

کد خبر : 90464
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 10:12
کشف ۱۵۰۰کیلو شکر احتکار شده در ملایر

 

به گزارش جارپرس از ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی با بیان اینکه با تشکیل پرونده، یک متهم در این رابطه به مراجع قضایی تحویل داده شد، افزود: پدیده قاچاق خطر اقتصادی بزرگی است و از عموم شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار  یاری کنند.

وی در ادامه از جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر و پرخطر طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مجدانه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ شهدا در این شهرستان خبر داد.

ساکی اظهارکرد: به منظور پاکسازی مناطق آلوده به حضور معتادان کارتن خواب، طرح شهرستانی پاک سازی نقاط آلوده با محوریت  مامورین این دو یگان به مدت ۲۴ ساعت در سطح نقاط از پیش تعیین شده به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به پاک سازی کلیه نقاط آلوده در این طرح، افزود: با تلاش صورت گرفته تعداد ۱۹ معتاد متجاهر توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و تعداد ۱۱ معتاد متجاهر توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در این نقاط، جمع آوری و پس از غربالگری برای مداوا و ترک اعتیاد تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی اعتیاد و مواد مخدر را عامل بسیاری از جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به آنان نمی‌دهد.

ساکی با اشاره به اینکه طبق آمار درصد قابل توجهی از سرقت‌های خرد شهر نیز توسط معتادان ولگرد انجام می‌گیرد، تصریح کرد: از آنجایی که تردد این معتادان در سطح شهر تاثیرات منفی بر احساس امنیت شهروندان دارد، بنابراین جمع آوری آنها با جدیت در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.