کرمانی‌مقدم: پرسپولیس گام بزرگی برای قهرمانی برداشت

double-quot تهران - جارپرس - یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با برتری در بازی‌های مهم، گام بزرگی برای قهرمانی برداشت.
کد خبر : 79577
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 8:14
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس گام بزرگی برای قهرمانی برداشت

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس برابر تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست بر بازی تسلط داشته باشد و به برتری برسد. این تیم در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و در بازی‌های مهمی به برتری رسیده است. پیروزی برابر سپاهان و الان تراکتور و رسیدن به یک امتیازی صدر جدول نشان می‌دهد که گل‌محمدی به خوبی حواشی ابتدای فصل را از تیمش دور کرده و الان تیمی آماده را روانه مسابقات می‌کند. پرسپولیس با پیروزی در چند بازی اخیر خود، گام بسیار مهم و بزرگی برای قهرمانی برداشته است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

او افزود: پرسپولیس بازی‌های مهم را برده است که الان با این بردها تیم روحیه خوبی هم گرفته است. فراموش نکنید سپاهانی که پرسپولیس شکستش داد از تیم‌های خوب لیگ است که در بالای جدول قرار دارد. الان دیگر بازیکنان رقابت را جدی می‌گیرند و با انرژی بیش‌تری بازی می‌کنند. الان ترکیب اصلی تیم را گل‌محمدی پیدا کرده اما بازهم باید بازیکنانی جذب شوند و تیم تقویت شود.

این بازیکن سال‌های پیش پرسپولیس همچنین گفت: پرسپولیس در خط حمله و دفاع نیاز به جذب بازیکن دارد که اگر این اتفاق رخ ندهد نمی‌تواند در سه جام بجنگد. باید در نظر بگیرید هم بحث مصدومیت هم محرومیت است که به این خاطر باید بازیکنانی جذب شوند تا مشکلی ایجاد نشود.

کرمانی‌مقدم درباره این که گفته می‌شود پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند هم گفت: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند اما هر تیمی برابر پرسپولیس بازی می‌کند انگیزه زیادی دارد و همین امر موجب می‌شود کار سخت بشود. تیم‌ها برابر پرسپولیس با دوندگی بالا بازی می‌کنند. با این حال دفاع تیمی پرسپولیس خوب کار می‌کند اما تیم باید تقویت شود چون همیشه این گونه نیست که تیم خوب دفاع کند و برنده بشود.

وی دربار حواشی اطراف پرسپولیس هم گفت: هم کادر فنی و هم  بازیکنان به این مسائل توجه نمی‌کنند و باشگاه هم نباید خودش را درگیر این مسائل کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره این که برخی بازیکنان تیم بی مورد کارت زرد دریافت می‌کنند هم گفت: درست نیست بازیکن بی‌مورد کارت زرد بگیرد. این را بدانید به هر حال بازیکن تحت فشار است و خسته می‌شود و اشتباهاتی می کند. اگر بازیکن تلاش کند کارت زرد نگیرد بهتر است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.