پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی

double-quot تهران - جارپرس - تیم والیبال فنرباغچه با حضور دو والیبالیست ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید.
کد خبر : 83297
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 14:20
پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، هفته پنجم لیگ قهرمانان والیبال اروپا برگزار شد که در یکی از مهمترین رقابتها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف تیم والیبال کن، نماینده فرانسه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

این رقابت جذاب در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۹ به سود نماینده ترکیه به پایان رسید. سعید معروف و سید محمد موسوی برای اولین بار  کنار هم در ترکیب فنرباغچه به میدان رفتند.

حضور دو والیبالیست ایرانی درحالی بود که تیم فنرباغچه توانست در این بازی کامبک بزند و نتیجه بازی باخته را به سود خود تمام کند.

در این رقابت سید محمد موسوی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ۱۴ امتیاز (۶ امتیاز از حمله، ۶ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس) برای تیمش به دست آورد. همچنین سعید معروف در این بازی ۲ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا والیبال فنرباغچه به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، در لیگ ترکیه،  فنرباغچه به دلیل محدودیت استفاده از بازیکن خارجی می تواند تنها از حضور ۳ بازیکن بهره مند باشد و این درحالی است که این تیم ۴ بازیکن خارجی دارد که دو تن از آنها ایرانی هستند. به همین دلیل تاکنون دو بازیکن ایرانی کنار یکدیگر در ترکیب تیم ترکیه ای بازی نکرده و حضور آنها کنار هم برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میسر شد.

فنرباغچه با این نتیجه ۵ امتیازی شد (۲ برد و ۳ باخت) و در رده سوم جدول گروه E این رقابت ها قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.