پیرجهان ۱۲ روز قبل از المپیک قرنطینه بود/ نمی‌توانم در مورد حدادی نظر بدهم

double-quot تهران - جارپرس - هاشم صیامی می‌گوید دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران از ۱۲ روز قبل از المپیک در تهران قرنطینه بوده است و معلوم نیست چگونه کرونا گرفته است.
کد خبر : 63059
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 16:53
پیرجهان ۱۲ روز قبل از المپیک قرنطینه بود/ نمی‌توانم در مورد حدادی نظر بدهم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران است که موفق شد از طریق رنگینگ فدراسیون جهانی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد اما آخرین تست کرونای این ورزشکار قبل از اعزام به توکیو مثبت شد. بنابراین در ایران ماند.

مسابقات دوومیدانی از هشتم مرداد ماه آغاز می‌شود و  قرار است طی دو روز آینده از این پیرجهان تست کرونا گرفته شود تا در صورت منفی بودن با اولین پرواز به توکیو اعزام شود.

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی و سرپرست این تیم در گفت‌وگو با ایسنا به مثبت شدن تست این دونده اشاره و بیان کرد: پیرجهان ۱۲ روز جلوتر در تهران قرنطینه بود به همین دلیل برایش هتل گرفتیم. سه تست در سه مرحله ۱۰ روز قبل از اعزام، سه روز و یک روز قبل از اعزام انجام داد که دو تست اول منفی بود اما تست روز آخر مثبت شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیرجهان روزهای آخر قرنطینه خود را شکسته و جایی رفته است؟ گفت: دیگر نمی‌دانم اما باید از ۱۲ روز قبل در تهران حاضر می‌شد که تست ۱۰ روز قبل از اعزامش منفی بود.

صیامی در پاسخ به این سوال که اگر المپین‌های دوومیدانی ایران قرنطینه بودند چرا احسان حدادی شب افتتاحیه بازی‌ها در برنامه تلویزیونی حضور داشت؟ بیان کرد: دیگر نمی‌توانم به ورزشکار بگویم نرود. آنها باید خودشان حواسشان را جمع کنند. نمی‌توانم در مورد آقای حدادی نظر بدهم، خودش ورزشکار حرفه ای است و حتما پروتکل‌ها را رعایت کرده است. پیرجهان از همه بیشتر رعایت می‌کرد اما متاسفانه این اتفاق افتاد. او واکسن هم زده بود.

او در مورد وضعیت پیرجهان گفت: با او صحبت کرده‌ام و شوکه بود. واقعا سخت است ورزشکاری یک سال زحمت بکشد و این اتفاق بیفتد.

صیامی در پاسخ به این سوال که چرا پیرجهان در هتل که احتمال ابتلا وجود دارد، قرنطینه شد؟ گفت: ما تمام شرایط را برایش مهیا کردیم اگر خانه می‌گرفتیم و آنجا مبتلا می‌شد هم می‌گفتند چرا هتل نگرفتید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.