0 نظر
158 بازدید

پورمختار: بررسی پرونده “گردنه حیران” در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی/شکایت دو نماینده از یکدیگر تبلیغاتی است

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی پرونده گردنه حیران در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و کمیسیون مذکور خبر داد.

کد خبر : 11873
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 13:11
پورمختار: بررسی پرونده “گردنه حیران” در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی/شکایت دو نماینده از یکدیگر تبلیغاتی است

 

 

به گزارش جارپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود با بیان این که پرونده گردنه حیران به دلیل اهمیت و بزرگی اکنون در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود، اظهار داشت: البته بررسی این پرونده در کمیسیون اصل نود نیز در دستور کار است و گزارش آن به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه می‌شود.

نماینده کبودرآهنگ، بهار و لاله‌جین تصریح کرد: اقدامات لازم توسط ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مورد پرونده گردنه حیران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شکایت دو تن از نمایندگان از یکدیگر در پرونده گردنه حیران نیز بیان داشت: این پرونده نیز در کمیسیون اصل نود رسیدگی و در صورت تخلف، برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

پورمختار همچنین تأکید کرد: نتیجه بررسی پرونده شکایت این دو نفر از نمایندگان به سمع و نظر شکات هم خواهد رسید اگرچه این شکایت‌ها تنها در حد رسانه‌ای و تبلیغات بوده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده آن چه که تاکنون در مورد شکایت دو نفر از نمایندگان در بحث پرونده گردنه حیران انجام شده، غیرواقعی بوده و حواشی آن بیش از واقعیت خود را نشان داده است.

گفتنی است نعیمی‌رز نماینده آستارا و کمال الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل دو تن از نمایندگانی بودند که در پرونده گردنه حیران شکایت‌هایی را علیه یکدیگر مطرح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.