0 نظر
143 بازدید

پسکوف: اوکراین بدی آب‌ و هوا را هم به گردن ما می‌اندازد/حملات سایبری کار ما نیست

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی کرملین با بیان اینکه روسیه هیچ ارتباطی با حملات سایبری به وب‌سایت‌های دولتی اوکراین ندارد، بار دیگر ایده حمله کشورش به اوکراین را رد کرد.
کد خبر : 80670
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 15:53
پسکوف: اوکراین بدی آب‌ و هوا را هم به گردن ما می‌اندازد/حملات سایبری کار ما نیست

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: ما این گزارش‌ها را شنیده‌ایم؛ آن‌ها هیچ ارتباطی با ما ندارند.

او ادامه داد: اتهاماتی به ما وارد شد مبنی بر اینکه مسکو پشت این حملات است، اما هیچ مدرکی ارائه نشد. ما این را در ادامه جریان اتهامات اثبات‌نشده علیه روسیه می‌دانیم. ما تقریبا به این عادت کرده‌ایم که اوکراینی‌ها همه چیز را به گردن روسیه بیاندازند، حتی بدی آب و هوا را.

چندی پیش اولگ نیکولنکو، سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین از هک شدن وب‌سایت‌های چندین سازمان دولتی این کشور خبر داد.

همچنین پسکوف گفت، سطح تنش‌ها در مرز با اوکراین شدید است و به همین دلیل است که روسیه بر دریافت پاسخی صریح به پیشنهاد تضمین‌های امنیتی‌اش از غرب اصرار می‌ورزد.

پسکوف ادامه داد: تنش‌ها در مرز بیش از حد است. تنش‌ها در این بخش اروپا از حد گذشته است و البته، این به مشکلات بیشتری منجر خواهد شد و به همین دلیل، برای قاره ما بسیار خطرناک است.

دیمیتری پسکوف بار دیگر ادعای آمریکا مبنی بر قصد روسیه برای حمله به اوکراین را رد کرده و گفت: ما در جهان اتهامات و اخبار دروغ زندگی می‌کنیم و تا زمانی‌ که برای اتهامات، اثباتی وجود نداشته باشد، ما همچنان با این پیش‌فرض ادامه می‌دهیم که آن‌ها دروغ هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.