پرچم نیمه افراشته سفارت ایران در روسیه برای شهیدان آتش نشان

double-quot
مسکو – جارپرس – پرچم سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برای گرامیداشت یاد آتش نشانان شهید واقعه آتش سوزی و ویرانی ساختمان پلاسکو نیمه افراشته و دفتر یادبود نیز گشوده شد.
کد خبر : 18729
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 - 7:53
پرچم نیمه افراشته سفارت ایران در روسیه برای شهیدان آتش نشان

به گزارشجارپرس به نقل از ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه این اقدام را امروز (شنبه) در چارچوب برنامه جهانی یادبود شهدای آتش نشان ایران تدارک دیده است.
براساس برنامه اعلام شده، امروز تا شامگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران میزبان مقام های روسی و دیپلمات های خارجی برای تسلیت گویی و ثبت یادداشت در دفتر یادبود است.
ژنرال ولادیمیر پوچکوف وزیر موقعیت های اضطراری فدراسیون روسیه نیز روز پنجشنبه در یک پیام شهادت ماموران آتش نشانی را تسلیت گفت.
وی در پیام خود نوشت: فداکاری ماموران آتش نشانی ایران، نشانه ادای دین به وظیفه خود است. ما از بروز این واقعه شوکه شدیم و ضمن ابراز تاسف فراوان، اندوه خود را اعلام می کنیم.
وزیر موقعیت های اضطراری روسیه افزوده است: وظیفه ماموران آتش نشانی و امدادگران همزاد ریسک برای زندگی و جان آنان است و قربانی شدن هر ماموری درد و اندوه را بر قلب ما وارد می کند و اکنون همراه شما احساس ناراحتی عمیقی داریم.
براساس گزارش های انتشار یافته، در واقعه آتش سوزی و ویرانی بلندترین برج قدیمی تهران که بیش از ۵۵ سال عمر داشت، شماری از آتش نشانان شهید و شماری زیادی زخمی شده اند و هنوز عملیات امداد برای نجات ماندگان در زیر آوار ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.