پایان اعتصاب بازیکنان نفت/ دایی: مدیران جوابگو باشند

double-quot
تهران – جارپرس – سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه تمرینات بازیکنان پس از چند روز اعتصاب از امروز – یکشنبه – از سر گرفته می شود، گفت: مدیران باشگاه جوابگوی پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان نیستند.
کد خبر : 19609
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 11:31
پایان اعتصاب بازیکنان نفت/ دایی: مدیران جوابگو باشند

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران پس از پنج روز اعتصاب و عملی نشدن وعده های مدیران باشگاه، امروز با «مهدی تاج» رئیس فدراسیون و «علیرضا اسدی» دبیر کل فدراسیون فوتبال دیدار کردند.
«علی دایی» در این خصوص به خبرنگاران، گفت: بازیکنان نفت مشکلات خود را به اطلاع مسئولان باشگاه رساندند، اما متاسفانه وعده ها و قول و قرارهایی که با مسئولان باشگاه گذاشته بودیم، اجرایی نشد و علی رغم میل باطنی، چند روز تمرینات تعطیل شد.
سرمربی نفت گفت: این مشکلات در ماه های گذشته نیز وجود داشت که با خواهش و تمنا بازیکنان را به تمرین می آوردیم.
وی با اشاره به شرایط خوب تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر و حضور در دیدار نهایی جام حذفی، اظهار داشت: می توانیم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم، اما تا امروز جواب قانع کننده ای از مسئولان باشگاه برای دریافت مطالبات نگرفته ایم.
سرمربی نفت با اشاره به اینکه صبر و تحمل نیز حدی دارد، گفت: یکی از تیم هایی هستیم که کمترین هزینه را داشته ایم و با این حال نتایج خوبی کسب کردیم.
وی تاکید کرد که با وجود عدم دریافت مطالبات، اعتصاب بازیکنان نفت امروز به پایان می رسد و تمرینات از ساعتی دیگر پیگیری می شود.
دایی در خصوص جذب «سجاد شهبازاده» گفت: او بازیکن بزرگی است، اما هنوز مجوز بازی وی در لیگ برتر صادر نشده است و این مساله را باید مسئولان باشگاه پیگیری کنند.
بازیکنان تیم نفت تهران به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود، پنج روز گذشته در تمرینات تیمشان شرکت نکردند. نفت یکی از باشگاه هایی است که مدیریت آن در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران از وزارت نفت به بخش خصوصی منتقل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.