پاسخ شرکت آب و فاضلاب منطقه۵ به مخاطب جارپرس

double-quot

طرح مشکل: سلام این قبض آب مربوط به منزل هشت واحدی پدر من هست که هر هشت واحد با همسایگانی قدیمی که اکثرا سه نفره میباشند هست. در قبض تعداد واحد ۸ و تعداد سکونت ۵ زده شده ! یعنی مصرف بر اساس ۵ واحد محاسبه میشود که شامل تصاعد میشود. بعد از مراجعه به

کد خبر : 163
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 3:00
پاسخ شرکت آب و فاضلاب منطقه۵ به مخاطب جارپرس

طرح مشکل:

سلام
این قبض آب مربوط به منزل هشت واحدی پدر من هست که هر هشت واحد با همسایگانی قدیمی که اکثرا سه نفره میباشند هست. در قبض تعداد واحد ۸ و تعداد سکونت ۵ زده شده ! یعنی مصرف بر اساس ۵ واحد محاسبه میشود که شامل تصاعد میشود. بعد از مراجعه به سازمان آب مربوطه به مادرم گفته اند که برو قبض برق هشت واحد رو بیار ببینیم که کنتور برق هشت واحد کار میکنه یا نه !
سوال اینجاست که اگر مشترکی آب کم مصرف کرد باید برای اثبات صرفه جویی آب برود قبض برق بیاورد؟ تصاعد چندین دوره که پرداخت شده و ما اطلاعی از این موضوع نداشتیم چه میشود؟ کدام مامور یا کارمندی از کجا تشخیص داده که در این ساختمان ۵واحد سکونت دارند؟ ردیف ۸ پشت قبض پیش بینی این موضوع رو برای سازمان آب کرده! یعنی ما مجازیم بدون هیچ مستنداتی تعداد واحد شما رو کم کنیم اگه شما اعتراضی داشتید بیا درستش کن!

پاسخ:

باسلام و احترام

عطف به نامه شماره ۵۰۷/۱۱۳/ت مورخ ۹۸/۰۸/۱۳ با موضوع درخواست مشترک محترم به شماره اشتراک ۳۶۱۲۶۰۵۵۰۰ مبنی بر بررسی صورتحساب اب بها مصرفی به استحضار می رساند: تغییرات مندرج در قبوض د رهر دوره قرائت به مشترک محترم اطلاع رسانی شده است علیهذا این شرکت آمادگی دارد در صورت مراجعه مشترک به ناحیه مربوطه نسبت به بررسی و در صورت نیاز به اصلاح قبوض صادره با توجه به وضعیت فعلی ملک اقدام نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.