وضعیت کرونایی گیلان شکننده است/ تا اطلاع ثانوی مسافرت نروید

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری پرهیز کنند و گفت: دورهمی ها را حذف کنید، فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرید، حتما ماسک بزنید و تا اطلاع ثانوی مسافرت غیر ضروری نداشته باشید.
کد خبر : 68773
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 9:22
وضعیت کرونایی گیلان شکننده است/ تا اطلاع ثانوی مسافرت نروید

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، دکتر فردین مهرابیان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰۰ نفر در قالب ۵۹۲ تیم کار واکسیناسیون گیلانی ها را بر عهده دارند، اظهار کرد: گروه های جهادی و بسیجی، دانشجویان داوطلب و نیروهای هلال احمر و… در کنار کادر بهداشت و درمان تزریق واکسن را انجام می دهند.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان جهت افزایش ظرفیت واکسیناسیون تا ۱۱۱۸ تیم خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۱۸۵ پایگاه واکسیناسیون ثابت و شناور در سطح استان فعال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش یا کاهش مراکز واکسیناسیون را وابسته به توزیع روزانه واکسن دانست و یادآور شد: در برخی از روزها حدود ۳۰۰ پایگاه واکسیناسیون فعال در سطح استان داریم.

مهرابیان، تعداد کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی استان را ۵۶۲ نفر دانست و عنوان کرد: ۱۰۲ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و ۱۱۳ بیمار بدحال داریم.

وی سیر نزولی بیماری کرونا در استان گیلان را بسیار شکننده دانست و اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۰۷ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم که از این تعداد ۱۱ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری پرهیز کنند و گفت: دورهمی ها را حذف کنید، فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرید، حتما ماسک بزنید و تا اطلاع ثانوی مسافرت غیر ضروری نداشته باشید تا سلامت خود و هموطنان را تضمین کنید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.