0 نظر
142 بازدید

وزیر امور اقتصادی و دارایی از سه کارته شدن نجات یافت

double-quot

تهران – جارپرس – بهروز نعمتی نماینده اسدآباد با قول و پادرمیانی ابوترابی فرد بصورت مشروط از پاسخ های طیب نیا قانع شد.

کد خبر : 9113
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 7:12
وزیر امور اقتصادی و دارایی از سه کارته شدن نجات یافت

 

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی جارپرس ، وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز سه شنبه در صحن علنی مجلس حاضر شد تا به سوالات ملی آقایان بهروز نعمتی و سیدهادی حسینی نمایندگان اسدآباد و قائمشهر درخصوص اینکه « دلیل فقدان راهبرد مشخص در زمینه نرخ سود بانکی و تسهیلات چیست ؟ » پاسخ دهد.

 

سید هادی حسینی وقت خود را در اختیار بهروز نعمتی گذاشته و این نماینده پس از طرح سوال از وزیر گفت که اگر طیب نیا قول حل مشکلات را بدهد، لازم نیست که این سوال به رای نمایندگان گذاشته شود.

 

ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که طبق صحبت‌های وزیر و پیامی که به من دادند نگاه آقای طیب‌نیا مرتبط با کاهش نرخ سود سپرده و سود تسهیلات بر اساس نرخ تورم و واقعیات اقتصادی است تا این مسیر با حفظ شاخصه‌هایی متحول شود.

 

وی همچنین اظهار کرد که آقای طیب‌نیا در مورد ایثارگران نیز بر حمایت از این افراد و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای ارائه خدمات معتقدند و اراده وزارت اقتصاد و شخص وزیر آن است که در چارچوب اختیارات قانونی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند و در چارچوب قانون عمل نماید.

 

سپس نایب رئیس شورای اسلامی از نعمتی خواست که اگر این توضیحات را کافی می‌داند در سال همدلی و همزبانی نظرش را در مورد اقناع شدن و یا نشدن از پاسخ‌های وزیر اعلام کند.

 

نعمتی گفت که با توجه به قول و تعهد وزیر و این که خود را مطیع مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در مورد همدلی و همزبانی می‌داند امیدوار است که وزیر به قول و تعهد داده شده عمل کند.

 

با سخنان ابوترابی فرد، بهروز نعمتی به شکل مشروط قانع شد و رای گیری انجام نشد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.