وزرای اقتصادی تلاش مضاعفی در تامین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت‌ها داشته باشند

double-quot تهران - جارپرس - یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه نظارت مستقیم بر روی قیمت کالاهای اساسی وجود نداشته و دلالان مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کرده اند.
کد خبر : 68579
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 14:20
وزرای اقتصادی تلاش مضاعفی در تامین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت‌ها داشته باشند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علی حدادی با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی، به تاکید رئیس جمهور بر تامین کالاهای اساسی مردم اشاره و اظهار کرد: در کنترل قیمت کالاهای اساسی هر یک از وزرا به ویژه وزرای اقتصاد، صمت و کشاورزی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در کنترل قیمت و نحوه توزیع کالاهای اساسی نظارت خوبی صورت نگرفته و دلالان و واسطه گران مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کرده اند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظارت مستقیم بر روی قیمت کالاهای اساسی وجود ندارد، تصریح کرد: اگر نظارت به معنای واقعی بر نحوه توزیع کالاها و قیمت آنان صورت گیرد و از سوی دیگر تامین کالاهای اساسی به موقع انجام شود شاهد ثبات در قیمت کالاها و حتی کاهش قیمت آنان خواهیم بود.

حدادی در پایان تاکید کرد: نظارت بر شبکه توزیع کالاهای اساسی بسیار حائز اهمیت است و وزرای اقتصادی دولت باید تلاش مضاعفی در بحث تامین کالاها و نظارت بر قیمت ها داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.