0 نظر
150 بازدید

ورود نخستین هواپیماهای امبرائر به ناوگان هوایی کشور/ افزایش پروازهای کیش ایر به ۲۰مقصد

double-quot
تهران – جارپرس – مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از ورود نخستین هواپیماهای امبرایر برزیل به ناوگان هوایی کشور خبر داد و گفت: چهار فروند هواپیمای امبرایر ۱۹۵ تا پایان سال جاری به ناوگان شرکت هواپیمایی کیش افزوده می شود.
کد خبر : 19338
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 5:38
ورود نخستین هواپیماهای امبرائر به ناوگان هوایی کشور/ افزایش پروازهای کیش ایر به ۲۰مقصد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، کاپیتان «محمدتقی جدیدی» روز چهارشنبه افزود:با عملیاتی شدن این هواپیماها مقاصد پروازی کیش ایر به ۲۰ فرودگاه افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه با ورود این هواپیماها تعداد ناوگان هوایی این شرکت به ۱۸ فروند افزایش می یابد، گفت: این هواپیماها از نسل جدید هواپیماهای مسافری سبک در جهان و ۱۰۸ نفره هستند و مدل آنها برای سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ میلادی است.
جدیدی با اشاره مزیت های استفاده از این هواپیماها در ناوگان هوایی کیش ایر افزود: این هواپیماها از نوع سبک هستند و به سهولت می توانند در برخی از فرودگاه هایی که پیش از این شرکت های هوایی نمی توانستند به این فرودگاه ها پرواز کنند، پرواز خود را انجام دهند.
وی با بیان اینکه با عملیاتی شدن این هواپیماها در کشور ظرفیت صندلی پروازهای کیش ایر به بیش از ۲۵۰۰ صندلی افزایش می یابد، افزود: پیش از این ناوگان هوایی کیش ایر متشکل از ۱۴ فروند هواپیما شامل ۲ فروندهواپیمای ایرباس ۳۲۱، ۲ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر۱۰۰ بود. با ورود چهار فروند هواپیمای جدید امبرائر تعداد ناوگان این شرکت به ۱۸ فروند افزایش می یابد.
کاپیتان جدیدی میانگین عملیات ۱۴ فروند هواپیمای این شرکت را روزانه ۶۸ سورتی پرواز در مسیرهای مختلف داخلی و بین المللی اعلام کرد.
وی با ابرازامیدواری نسبت به ورود هواپیماهای امبرائر تا پایان سال جاری و بکارگیری آنها در پروازهای نوروزی، گفت: درصورت افزایش تقاضا از مبادی مختلف و به منظور کنترل قیمت بلیت بازار، این شرکت درصدد است با برقراری پروازهای فوق العاده به کیش از افزایش غیرمنطقی قیمت بلیت پروازهای هوایی در این مسیر جلوگیری کند.
کاپیتان جدیدی، بر افزایش نیافتن قیمت بلیت پروازهای هوایی در مسیر کیش تاکید کرد و گفت: کیش ایر به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش عرضه بلیط با نرخ های منطقی در ایام نوروز را در اولویت قرار داده است و توجه جدی به آن دارد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر افزود: با افزایش پروازهای هوایی، ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی ( ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) از هم اکنون در دستور کار کیش ایر قرار گرفته و طبق هماهنگی های انجام شده قرار است در این ایام متقاضیان بتوانند بلیت های مورد نیاز خود را از مراکز فروش و دفاتر این شرکت خریداری کنند.
کاپیتان جدیدی پیش بینی کرد در ایام تعطیلات نوروزی به طور میانگین این شرکت روزانه بیش از ۳۷ پرواز برنامه ای را از مراکز استان ها به مقصد کیش انجام دهد و در صورت تقاضای بیشتر و کنترل قیمت ها، این شرکت با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری تعدادی پرواز فوق العاده را نیز در این مسیر برقرار خواهد کرد.
به گفته وی، کیش ایر به عنوان شرکت هواپیمایی زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد کیش در جهت کمک به توسعه پایدار جزیره و تقویت صنعت گردشگری در کشور برنامه ریزی های مناسبی را در دستور کار خود قرار داده است تا همه هموطنان بدون هیچ مشکلی به سهولت بتوانند به جزیره کیش سفر کنند.
وی در پایان به درخواست بسیاری از هموطنان برای افزایش پروازهای هوایی به جزیره کیش اشاره کرد و گفت: این خواست هموطنان در دستور کار هواپیمایی کیش ایر است.
به گزارش ایرنا، هواپیمای مسافربری امبرائر ۱۹۵ معروف به ئی- جت (E-Jet) از هواپیماهای جت به نسبت کوچک مسافربری دو موتوره برزیلی هستند که در شرکت امبرایر برزیل طراحی و تولید می‌شوند. این هواپیما برای نخستین بار در سال ۲۰۰۲، سری ۱۷۰ این هواپیما به پرواز درآمد و تا سال ۲۰۱۳ بیش از یک هزار فروند از این هواپیماها در این کشور تولید شده است.
این هواپیماها هم اکنون در بسیاری از شرکت های هوایی جهان در حال پرواز هستند و تا ۹۰۰ کیلومتر می توانند سرعت بگیرند و تا مسافت ۳۵۰۰ کیلومتر نیز می توانند پرواز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.