0 نظر
35 بازدید

هلهله‌ برای دختر مازندران

double-quot تهران-جارپرس- بانوی کوراش کار مازندرانی در سیزدهمین دوره پیکارهای کوراش قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب نشان طلا شد که این موفقیت شادی مردم استان را در پی داشت.
کد خبر : 141829
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 11:41
هلهله‌ برای دختر مازندران

به گزارش جارپرس از ایرنا، فاطمه برمکی در سیزدهمین دوره پیکارهای کوراش بانوان آسیا در وزن ۸۷+ کیلو، مدال طلا را تصاحب کرد. در این وزن که رقابت‌ها به صورت دوره‌ای انجام شد، برمکی به مقام قهرمانی رسید.

یولدوز موخامادیووا از ازبکستان نایب قهرمان شد و سامریتی سامریتی از هند و حمیده نیکی از تیم پناهجویان به مدال برنز دست یافتند.

سیزدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی بانوان آسیا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در تهران برگزار شد که در پایان، ملی‌پوشان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز در مجموع تیمی رقابت‌ها نایب قهرمان شدند.

 

در این دوره از مسابقات ازبکستان قهرمان شد و عنوان سومی به تیم چین تایپه رسید.

با این موفقیت جمعی از مردم استان علاوه بر راه‌انداختن کاروان‌های خودرویی و موتوری در خیابان‌های منتهی به منزل برمکی، باتجمع‌های هواداری به جشن و شادی پرداختند.

اطراف منزل برمکی کانون تجمع هواداران بود و خیابان‌های منتهی خانه او نیز با ازدحام زیاد جمعیت در مدت حدود نیم ساعت پُر شده بود.

حضور خانوادگی هواداران و حامیان وی از رده‌های سنی مختلف اعم از کودک، نوجوان، جوان، میانسال و حتی برخی سالمندان در این جشن پررنگ بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.