نیروهای منطقه دو تهران برای فصل بارش و روزهای سرد سال آماده اند

double-quot

تهران – جارپرس – شهردار منطقه دو تهران از آمادگی نیروهای این منطقه برای فصل بارش و روزهای سرد سال به جهت ارایه خدمات برف روبی خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، عابد ملکی با اعلام این مطلب افزود: نیروهای خدمات شهری این منطقه از هفته ها قبل برای

کد خبر : 7783
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 12:09
نیروهای منطقه دو تهران برای فصل بارش  و روزهای سرد سال آماده اند
تهران – جارپرس – شهردار منطقه دو تهران از آمادگی نیروهای این منطقه برای فصل بارش و روزهای سرد سال به جهت ارایه خدمات برف روبی خبر داد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، عابد ملکی با اعلام این مطلب افزود: نیروهای خدمات شهری این منطقه از هفته ها قبل برای ارائه خدمات برف روبی به شهروندان و نیز رفع آبگرفتگی ها در آماده باش کامل به سر می برند.

 

وی به تجهیز منطقه به ماشین آلات برف روبی اشاره و تاکید کرد: همچون سنوات گذشته و در صورت نیاز برای برف روبی سطح منطقه از امکانات و ماشین آلات سایر بخش های شهرداری نیز استفاده خواهد شد.

 

شهردار منطقه دو تهران با تاکید بر اینکه دوره های آموزشی لازم برای برف روبی معابر ویژه نیروهای خدمات شهری برگزار شده است گفت: در صورت همکاری و مشارکت شهروندان، امسال مشکلات ترددی در روزهای برفی منطقه دو تهران به حداقل خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه برف روبی از معابر اصلی و بزرگراهها در اولویت فعالیت ستاد برف روبی منطقه قرار دارد، اظهارداشت: در معابر فرعی و کوچه ها نیاز به همراهی شهروندان جهت زدودن برف از معابر داریم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.