نگرانی رئیس صندوق بین المللی پول از نتایج انتخابات آتی در اروپا

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس صندوق بین المللی پول روز یکشنبه نگرانی خود را از نتایج انتخابات آتی در اروپا ابراز کرده و درعین حال گفت: منطقه پولی یورو برای حل مشکلات اقتصادی خود پیشرفت خوبی کرده است.

کد خبر : 19271
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 5:41
نگرانی رئیس صندوق بین المللی پول از نتایج انتخابات آتی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رویترز، کریستین لاگارد که در یک کنفرانس بین المللی برای سیاست گذاران اقتصادی و دانشگاهیان در دوبی سخن می گفت، در پاسخ به سئوالی در مورد انتخابات امسال فرانسه، هلند و آلمان اظهار داشت، من در مورد نتایج این انتخابات نگران هستم، او جزئیات بیشتری ارائه نداد.
به گزارش ایرنا، در فرانسه، مارین لوپن’ نامزد ریاست جمهوری، قول داده است فرانسه را از منطقه پولی یورو بیرون آورد و در هلند، گیرت ویلدرز، سیاستمدار راست گرا، به موازات افکار عمومی هلندیها، موج سواری می کند. و در آلمان، محافظه کاران طرفدار آنگلا مرکل، صدراعظم المان نیز با چالش های سختی در انتخابات مواجه شده اند.
رئیس صندوق بین المللی پول در پاسخ به سئوالی درباره مشکلات مبتلا به دولت های عضو اتحادیه اروپا برای حل مشکل بدهی منطقه پولی اروپا و اینکه ای دولتها از حل بحران بدهی ناتوان هستند، خانم لاگارد از اتحادیه اروپا دفاع نموده و گفت: ایرلند، پرتقال و قبرس همگی از این بحران رهایی یافته اند.
لاگارد گفت: کارهای بیشتری باید انجام داد و شکی در این نیست.
وی تصریح کرد که صندوق بین المللی پول برنامه های دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، را برای ارزیابی قانون اصلاحات مالی وال استریت موسوم به ‘داد فرنک’، به طور دقیق تحت نظر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.