نمی‌توان قول بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها را داد

double-quot تهران - جارپرس - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها، گفت: نمی‌توان قول بازگشایی داد مگر این‌که دولت قصد داشته باشد که بودجه‌ای ویژه به دانشگاه‌ها تزریق کند تا بتوانیم زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.
کد خبر : 80747
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 9:34
نمی‌توان قول بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها را داد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، دکتر علیرضا جلیلی‌فر با اشاره به اعلام تصمیم بازگشایی حضوری دانشگاه‌های کشور از بهمن‌ماه، اظهار کرد: با توجه به  وضعیت کلی دانشگاه شهید چمران اهواز فکر نمی‌کنم که بتوانیم میزبان دانشجویان کارشناسی حداقل تا پیش از پایان سال تحصیلی باشیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد تصمیم گرفته شود که همه دانشجویان حضور پیدا کنند، بهتر است برای سال آینده باشد تا ببینیم وضعیت دانشگاه‌ها چگونه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: گفتن این مساله بسیار آسان است اما آیا دانشگاه زیرساخت پذیرش ۱۵ هزار دانشجو را دارد؟ اگر بخواهیم میزبان ۱۵ هزار دانشجو باشیم زیرساخت‌ها آماده نیست. دو سال است که دانشگاه از نظر حضور دانشجویان در رکود بوده است و خوابگاه‌های دانشجویی نیز دچار مشکلاتی هستند.

جلیلی‌فر افزود: دانشگاه از نظر بودجه واقعا در مضیقه قرار دارد و وقتی خوابگاه‌ها آماده نباشند و نتوانیم تغذیه دانشجو و ایاب و ذهاب را تامین کنیم، نمی‌توان قول بازگشایی داد مگر اینکه دولت قصد داشته باشد که بودجه‌ای ویژه به دانشگاه‌ها تزریق کند تا بتوانیم زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.