نماینده ساری: با هجوم مسافران به شهرهای شمالی، فاجعه انسانی رخ می‌دهد

double-quot تهران - جارپرس - رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: چند ماه است که در شرایط خاصی هستیم و اگر دولت تصمیمی مبنی بر ممنوعیت سفر یا محدودیت تردد می‌گیرد، باید بر دستوراتش نظارت کند.
کد خبر : 48577
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 8:50
نماینده ساری: با هجوم مسافران به شهرهای شمالی، فاجعه انسانی رخ می‌دهد

به گزارش جارپرس از ایسنا، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و تصمیم مردم برای سفر گفت: مردم مازندران بسیار مهمان دوست هستند اما متأسفانه از سال گذشته خاطره خوبی ندارند. دولت نیز تجربه خوبی در کنترل تردد نداشته است. دولت دستور عدم تردد می‌دهد اما این دستورات چندان عملیاتی نمی‌شود. هم اکنون انبوهی از مردم برای دریافت برگه مجوز تردد در شهرهای شمالی در فرمانداری تهران صف کشیده‌اند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه چند ماه است که ما در شرایط خاصی هستیم، تصریح کرد: وضعیت بازار ما ملتهب شده است و ترددها و افزایش بیماری مشکلات ما را چند برابر می‌‎کند. اگر دولت تصمیمی مبنی بر ممنوعیت سفر یا محدودیت تردد می‌گیرد، باید بر دستوراتش نظارت کند. اگر مسافران به شهرهای شمالی هجوم بیاورند، فاجعه انسانی رخ می‌دهد. پیام من به وزارت کشور و ستاد مبارزه با کرونا این است که مصوبات را اجرایی و بر نحوه اجرا نظارت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه امکانات بهداشتی و درمانی مسافران استان مازندران به اندازه ظرفیت و جمعیت مازندران است، گفت: وقتی مسافرت‌ها به این منطقه زیاد می‌شود، عملا در ارائه امکانات خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی به مشکل برخواهیم خورد. کشور ما به خودی خود در تأمین دارو مشکل دارد. از مردم می خواهم که با یک مسافرت به ظاهر ساده، مشکل بر مشکل نیفزایند.

زارعی در پایان تأکید کرد: به نظرم ستاد مبارزه با کرونا باید هر چه سریع‌تر طی یک بررسی کارشناسی بفهمد که چه زمانی باید کنترل عبور و مرور برقرار شود. این ستاد باید کیفیت و کمیت محدودیت را مشخص کند. امیدواریم که نوروز ۱۴۰۰ بگذرد و اتفاق ناگواری برای هیچ یک از مردم ایران نیفتد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.