نمایش آثار برتر جشنواره «بهترین ها از دورریختنی ها» در منطقه ۴ تهران

double-quot

تهران – جارپرس –جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها با رویکرد «خود باوری و نوآوری» در بخش خلاقیتهای فرهنگی هنری در منطقه ۴ تهران برگزار می شود. به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ تهران، مریم صوفی مدیراداره بانوان منطقه۴، با اعلام این مطلب افزود: کارگاههای آموزشی جشنواره بهترین ها از دورریختنی

کد خبر : 6818
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 آذر 1393 - 12:01
نمایش آثار برتر جشنواره «بهترین ها از دورریختنی ها» در منطقه ۴ تهران

تهران – جارپرس –جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها با رویکرد «خود باوری و نوآوری» در بخش خلاقیتهای فرهنگی هنری در منطقه ۴ تهران برگزار می شود.


به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ تهران، مریم صوفی مدیراداره بانوان منطقه۴، با اعلام این مطلب افزود: کارگاههای آموزشی جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها در سراهای محلات۲۰گانه سطح منطقه برگزار می شود و شهروندان پس از فراگیری آموزشهای لازم می توانند آثار هنری خود را  به منظور شرکت در رقابت به دبیرخانه های محلی جشنواره (مستقر در سرای محلات) ارایه نمایند.
مدیراداره بانوان منطقه۴ اظهار داشت: ارتقای روحیه قناعت و ساده زیستی باتاکید بر اصلاح الگوی مصرف با زبان هنر، توجه به نقش کلیدی زنان به عنوان مدیران خانه و ارتقاء سطح فرهنگ مصرف، ترویج فرهنگ خودباوری و اعتماد بنفس و پرهیز از تجمل گرایی و اسراف و توسعه استفاده بهینه از پسماندهای خانگی از اهداف برگزاری جشنواره درنظرگرفته شده است.
وی ادامه داد: قالب برگزاری جشنواره ، طراحی و ساخت حجم، نقاشی، تکه های چسباندنی، عروسکهای پارچه ای، چهل تکه و … از دورریختنی های خانگی می باشد.

صوفی از برگزاری نمایشگاه منطقه ای آثار برگزیده جشنواره تسنیم خبر داد و گفت: همزمان با اختتامیه سراسری جشنواره تسنیم در سراسر شهر تهران، شهرداری منطقه ۴ به صورت ویژه نمایشگاهی شامل برترین آثار را در محل سوله الزهرا واقع در ناحیه ۱منطقه واقع در خیابان شهید عراقی  برپا خواهد نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.