0 نظر
175 بازدید

نشست رییس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور با روسا ومعاونان پژوهشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مازندران

double-quot

بابلسر – جارپرس -رییس دانشگاه مازندران گفت: نشست مشترک رییس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور با روسا ومعاونان پژوهشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مازندران همزمان با سفر دولت یازدهم به استان برگزار می شود.

کد خبر : 11885
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:16
نشست  رییس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور با روسا ومعاونان پژوهشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مازندران

 به گزارش خبرنگار جارپرس از بابلسر دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی با اعلام این خبر افزود:دراین نشست مشترک دکتر سلطانی رییس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور به منظور ارزیابی و چگونگی ارتقای پژوهش و فناوری به ویژه نوآوری و تجاری سازی فناوری در دانشگاه های مازندران و برخوردار شدن از حمایت های مالی صندوق برای افزایش اشتغال زایی و درآمدزایی منطقه، در نشست مشترکی که با حضور روسا و معاونان پژوهشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه‌ی سفر دولت یازدهم به سرزمین علویان، دکتر اصغری آقمشهدی رییس دانشگاه مازندران ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به رییس جمهور و هیات همراه، از عزم جدی و آمادگی کامل دانشگاهیان برای استقبال باشکوه از دولت تدبیر و امید خبر داد.
رییس دانشگاه مازندران گفت:حضور نمایندگان و معاونان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه مازندران از جمله برنامه های سفر دولتمردان یازدهم به این استان است.
وی همچنین از اجرای مراسم کلنگ‌زنی پروژه آزمایشگاه مرکزی استان در دانشگاه مازندران خبر داد و افزود: این مراسم در راستای سفر دولت یازدهم به استان مازندران و با حضور حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور انجام خواهد پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.