نجات پنج خانوار عشایر گرفتار سیل در کهنوج کرمان

double-quot
جیرفت – جارپرس – فرماندار کهنوج گفت: پنج خانوار عشایر این شهرستان بعد از ۲ روز محاصره در سیل با کمک اعضای ستاد بحران کهنوج از توابع استان کرمان نجات یافتند.

کد خبر : 19405
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 6:15
نجات پنج خانوار عشایر گرفتار سیل در کهنوج کرمان

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، ابوذر عطاپور افزود: این پنج خانوار با جمعیت ۳۲ نفر، ۲ روز در اطراف روستای کوتک کهنوج در محاصره سیل قرار داشتند.
وی با بیان اینکه عصر روز جمعه با گزارش یکی از بومیان منطقه از گرفتار شدن پنج خانوار در محاصره سیل مطلع شدیم اظهار کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع ۲ تیم از ستاد بحران شهرستان کهنوج به منطقه اعزام و بعد از ۲ ساعت عملیات این افراد را در محلی امن اسکان و پتو، چادر، مواد غذایی و وسایل گرمایشی به آن ها تحویل داده شد.
فرماندار کهنوج اظهار کرد: امروز همچنین ۱۷ خانوار در روستای سهران سفلی کهنوج که منزل مسکونی آنها دچار آسیب شده بود اسکان و وسایل ضروری به آن تحویل داده شد.
عطاپور با بیان اینکه بارش باران از روز دوشنبه هفته جاری در کهنوج آغاز و تاکنون ادامه دارد گفت: بارش باران در این شهرستان سبب طغیان رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر و تخریب راه‌ های روستایی شده است.
وی به لوله کشی گاز و اجرای طرح فاضلاب شهرستان کهنوج نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش های اخیر مسیرهای فاضلاب و لوله کشی گاز دچار نشست شده که با همکاری شهرداری پیگیر رفع این مشکل شهر هستیم.
عطاپور اظهار کرد: نشست ستاد بحران روز یکشنبه هفته گذشته در فرمانداری کهنوج برگزار شد و نیروهای این ستاد در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت بروز هر گونه مشکل سریع اقدامات لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: مردم از نزدیک شدن به رودخانه های فصلی و رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.