نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان: وقت برای تغییر وزن کم بود/ ۲ رقیب سرسخت چینی دارم

double-quot تهران - جارپرس - نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم تا قهرمانی جهان به رکوردهای خودم برسم و در این صورت رقابت دیدنی در دسته ۸۱ کیلوگرم خواهیم داشت.
کد خبر : 107834
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 9:34
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان: وقت برای تغییر وزن کم بود/ ۲ رقیب سرسخت چینی دارم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مصطفی جوادی درباره وضعیت رکوردی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا و اینکه در رکورد گیری تیم ملی رکورد مجموع ۳۵۵ کیلوگرم را ثبت کرد در حالی که در این وزن به رکورد مجموع ۳۶۷ کیلوگرم هم رسیده بود، بیان کرد: من در دسته ۸۱ کیلوگرم رکورد های خوبی زده بودم اما آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتم و در رکوردگیری نتوانستم به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم.

وزنه بردار دسته ۸۱ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که چرا نتوانست خودش را به دسته ۸۹ کیلوگرم که یک وزن المپیکی است، برساند؟ تصریح کرد: قرار بود در قهرمانی جهان در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه بزنم اما هم وقتم کم بود و هم به دلیل برخی اتفاقات نتوانستم وزنم را به طور کامل بالا بیاورم و تصمیم بر این شد که در این مسابقات هم در دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه بزنم اما برای مسابقات سال آینده باید در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه بزنم تا بتوانم برای المپیک سهمیه بگیرم.

او در پاسخ به این پرسش که در قهرمانی جهان می‌تواند مدال نقره سال گذشته خود را تکرار کند؟ گفت: سال گذشته به مدال نقره قهرمانی جهان رسیدم. امسال دو رقیب سرسخت از چین دارم که رکورددار جهان هستند. مدال قهرمانی جهان دارند و یکی از آنها طلای المپیک دارد. یک رقیب دیگر از مولداوی دارم که سال گذشته برنز گرفت. وزنه بردار ایتالیا هم وزنه های خوبی زده است.

نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در مورد اینکه امکان افزایش رکورد تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان برایش وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: در رکورد گیری وزنه هایی که زدم کمتر از رکورد های اصلی ام بود و امیدوارم با رکوردهای خودم و ۱۰۰ درصد آمادگی در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شوم در این صورت رقابت خیلی دیدنی خواهم داشت و امیدوارم پیروز میدان شوم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.