0 نظر
224 بازدید

نارضایتی سرپرست کاروان ایران از نتایج تکواندو

double-quot تهران- جارپرس- سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو عملکرد سه نماینده تکواندو در این دوره از بازی ها را مطلوب ندانست و گفت: از نتایج تکواندو رضایت نداریم.
کد خبر : 62923
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 9:18
نارضایتی سرپرست کاروان ایران از نتایج تکواندو

به گزارش  جارپرس ازایرنا؛ سید نصرالله سجادی این اظهارات را در حاشیه رقابت نماینده بوکس ایران بیان کرد و افزود: آنچه خبر خوبی بود پیروزی ورزشکار ما در تیراندازی و کسب طلا در روز نخست بود که تاثیر روانی خوبی بر کاروان داشت و امیدوارم در روزهای آینده نیز خبرهای خوبی را بشنویم.

وی در خصوص نتایج والیبال گفت:  والیبال تیم منسجمی دارد که با آمادگی آمدند.  نتیجه بازی اول آنها مقابل لهستان خوب بود و در سالن بودم و دیدم تیم ما تاکتیک و تکنیک داشت و  مهارت‌های فردی بازیکنان خوب بود. سرمربی تیم ملی به خوبی مقابل لهستان مدعی تیمش را رهبری کرد. لهستان ممکن است از  ا یران باخته باشد ولی نمی توان گفت تیم خوبی نیست و سوابق آن نشان می‌دهد که یک تیم حرفه ‌ای است. بسکتبال نیز تیم خوبی است و بچه ها زحمت کشیدند.

وی در مورد نتایج تکواندو گفت: تکواندو نتایج خوبی در المپیک نگرفت. جدا از ناهید کیانی که توقع مدال از او نبود، پسران باید بهتر ظاهر می‌شدند و هم فدراسیون و هم کارشناسان باید علت آن را پیدا کنند و فدراسیون باید چاره‌ای بیندیشد.

سجادی این را هم گفت: در دهکده و همچنین ورود تیم‌ها و ورزشکاران به ژاپن مشکلی نداریم. اوایل روند کار در فرودگاه کند بود و تراکم ورود ورزشکار وجود داشت. یکی از بزرگترین مشکل برگزار کننده میزبان مسابقات که هنوز هم حل نشده است مربوط به حمل و نقل است. در دوره های قبل راننده از قبل مشخص بود اما اینجا باید از روز قبل ماشین خودمان را رزرو کنیم. همین امروز ازساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۰ در گرما معطل بودیم بعد هم راننده در شهر گم شده و آنقدر دیر شد که تصمیم گرفتم به جای بدمینتون به سالن بوکس بروم.

وی ادامه داد: در جلسه سرپرست کاروان ‌ها که هر  سه روز یکبار برگزار می‌شود ۹۰ درصد کشورها اعتراض می‌کنند ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سرپرست کاروان افزود: از نظر تغذیه و بهداشت شرایط خوب است ولی به خاطر حفظ شرایط و کنترل اعتراضات، هر روز تست می‌گیرند من تاکید کردم که  ورزشکاران هر روز تست بدهند تا بهانه‌ای ایجاد نشود.

سجادی در مورد نتایج کاروان گفت: پیش‌گویی نمی‌توانم کنم ولی امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج قابل قبولی کسب کند.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک با ۶۶ سهمیه در ۱۶ رشته ورزشی حضور یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.