0 نظر
182 بازدید

عضو شورای شهر تهران در نشست طرح رصد منطقه یک

مناطق به اقدامات مبتکرانه و تحول آفرین با روحیه جهادی نیاز دارند

double-quot تهران- جارپرس-مناطق برای سال ۱۴۰۱ نیازمند اقدامات مبتکرانه و تحول آفرین با روحیه جهادی هستند و باید شاهد تحول در هر محله باشیم
کد خبر : 79264
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 13:33
مناطق به اقدامات مبتکرانه و تحول آفرین با روحیه جهادی نیاز دارند

به گزارش جارپرس، میثم مظفر رئیس کمیته برنامه، بودجه و عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست طرح رصد منطقه یک که با حضور احمد صادقی و محمد آخوندی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، حمیدرضا حاجوی شهردار، معاونین و شهرداران نواحی منطقه یک و نخبگان، معتمدین و هیات امنای محلات با هدف رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار منطقه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در منطقه یک با توجه به سطح دانش و بینش شهروندان انتظار داریم قسمتی از کارهای خوب شهر با مشارکت و همراهی شهروندان و نخبگان و معتمدین محلی در این منطقه اجرایی شود.

وی به محلات ریز دانه در منطقه یک اشاره کرد و گفت: محلاتی چون درکه، دربند، دارآباد و…دارای بافت های فرسوده و ریزدانه با معابر کم عرض هستند که نیاز است در طرح تفصیلی آن ها تجدید نظر و برای آنها پروژه محرک توسعه، تعریف شود.

مظفری همچنین احداث پارکینگ در محلات منطقه یک به خصوص در محله چیذر که کارکرد فرامنطقه ای دارد را بسیار لازم دانست و گفت: باید نهضت احداث پارکینگ در منطقه یک اجرا و با مشارکت شهروندان و سرمایه گذاران این مشکل را حل کنیم و صیانت از باغ ها را با جدیت پیگیری کنیم.

حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک نیز نگاه مردم محور اعضای شورای شهر را بسیار با ارزش دانست و گفت: منطقه یک با حضور نخبگان، شورایاران و معتمدین محلی فرهیخته ظرفیت بسیار خوبی دارد و تا کنون همه پیشنهاد های ارائه شده از سوی آنها برای ارتقاء شاخص های زندگی شهری بوده است.

او افزود: با اجرای طرح رصد فرصت قبل از تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ فراهم شده ولی آنچه مهم است این است که همه چیز بودجه نیست بلکه اهتمام درون سازمانی و حمایت اعضای شورا لازم است تا بتوانیم در انجام وظایف موفق باشیم.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و عضو شورای شهر تهران نیز خاطر نشان کرد: احیاء هویت فرهنگی، مذهبی و دینی شمیران مهم است و باید با مشارکت شهروندان اصیل که نگین این منطقه هستند مشکلات حل شود و امیدواریم سال آتی سالی راهگشا برای اقداماتی باشد که تا کنون اجرا نشده است.

گفتنی است در این جلسه شورایاران و معتمدین محلی نیز به بیان درخواست ها و نظرات خود پرداختند و با مدیران شهری حاضر در جلسه گفتگو و تبادل نظر کردند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.