معرفی و ارائه طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در منطقه ۲۲

double-quot

تهران – جارپرس – طی چهاردهمین جلسه کمیسیون طراحی شهری که در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه ۲۲ تهران برگزار شده بود، طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی مکانی (GIS) معرفی و ارائه شد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این طرح برای اولین

کد خبر : 10718
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 4:02
معرفی و ارائه طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در منطقه ۲۲
تهران – جارپرس – طی چهاردهمین جلسه کمیسیون طراحی شهری که در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه ۲۲ تهران برگزار شده بود، طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی مکانی (GIS) معرفی و ارائه شد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این طرح برای اولین بار در میان مناطق ۲۲ گانه از سوی منطقه ارائه شده و هدف از تدارک و اجرای آن، تامین کنترل توسعه بصری مطلوب منطقه و استفاده از فناوری اطلاعات برای شناسایی نماهای شاخص منطقه است.

در این جلسه که افزون بر معاون شهرسازی و معماری و دیگر همکارانش در این حوزه، صادق زاده مدیر کل اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، روسای دفاتر خدمات الکترونیک، روسای شهرسازی نواحی ۴ گانه و نماینده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران حضور داشتند، هادیخانلو معاون شهرسازی و معماری منطقه ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات منطقه ۲۲ و معرفی پروژه های شاخص جاری در محدوده شمال غرب پایتخت همچنین فعالیتهای کمیسیون طراحی شهری و … پرداخت و ضرورت و اهمیت موضوع نما و آموزش در این زمینه را یادآور شد.

گلی پور دبیر کمیسیون طراحی شهری نیز در ادامه این جلسه به معرفی و ارائه طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) پرداخت.

صادق زاده مدیرکل اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به طرح تفصیلی منطقه ۲۲ بعنوان کاری ارزشمند و درخور توجه گفت: « ما از منطقه ۲۲ این انتظار را داشته و داریم که در بحث کمیته و موضوع نما همچنان پیشرو و پیشگام دیگر مناطق تهران باشد.»

در ادامه این جلسه مدیرکل اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به تشریح نقاط قوت طرح حاضر اشاره کرد و حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.