0 نظر
93 بازدید

مطالبات مردم خوزستان از وزیر جدید راه و شهرسازی چیست؟

double-quot تهران - جارپرس - نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات جدی‌ای از سوی مردم خوزستان در زمینه‌های مختلف حوزه وزارت و شهرسازی وجود دارد که امیدواریم وزیر جدید راه و شهرسازی به این مطالبات که عمدتا در بحث راه و مسکن هستند رسیدگی و مشکلات را حل کند.
کد خبر : 109034
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 آذر 1401 - 9:30
مطالبات مردم خوزستان از وزیر جدید راه و شهرسازی چیست؟

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سید کریم حسینی با اشاره به مطالبات استان خوزستان از وزیر جدید راه و شهرسازی اظهار کرد: در حال حاضر استان در بحث راه‌های زمینی با مشکلات زیادی مواجه است و راه‌های اصلی بسیاری در استان وجود دارد که حادثه‌خیز هستند و تلفات بسیار زیادی دارند.

وی افزود: همچنین در بحث راه‌های روستایی نیز مطالبات مردم خوزستان بسیار جدی است زیرا در طول این سال‌ها توجه چندانی به این راه‌ها نشده است و تردد ماشین‌آلات سنگین برخی از وزارتخانه‌ها مشکلات جدی را برای این جاده‌های روستایی به وجود آورده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های جدی و قابل توجهی در بحث خطوط ریلی در استان خوزستان وجود دارد که به هیچکدام از آن‌ها توجه نشده است و باید در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرند. دو خطه کردن مسیر راه‌آهن جنوب و همچنین احداث مسیر ریلی اهواز – شهرکرد – اصفهان از جدی‌ترین مطالبات مردم خوزستان در زمینه خطوط ریلی است.

حسینی با انتقاد جدی از وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن در خوزستان عنوان کرد: در بحث مسکن عملکرد خوبی را در زمینه مسکن مهر در گذشته و همچنین نهضت ملی مسکن شاهد نبوده‌ایم و اکنون نیز دولت عملکرد مناسبی در زمینه ساخت مسکن در خوزستان نداشته است و از وزیر جدید راه و شهرسازی این مساله را به عنوان یک مطالبه جدی طلب می کنیم.

وی ادامه داد: در بحث دیگر حوزه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بحث فرودگاه‌های خوزستان به ویژه فرودگاه اهواز به عنوان یک مطالبه جدی پابرجا است و امیدواریم وزیر جدید به این مساله مهم نیز توجه جدی داشته باشد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات جدی‌ای از سوی مردم خوزستان در زمینه‌های مختلف حوزه وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که امیدواریم وزیر جدید راه و شهرسازی به این مطالبات که عمدتا در بحث راه و مسکن هستند رسیدگی و مشکلات را حل کند.

حسینی گفت: امیدواریم وزیر جدید اولین سفر خود را به استان خوزستان به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین استان‌ها در بحث راه‌ها و خطوط حمل و نقل داشته باشد و به مسایل استان در بخش‌های مختلف رسیدگی کند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته ۱۶ آذرماه صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را بررسی کردند و در نهایت با ۱۸۷ رای موافق،‌ ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای مآخوذه، سکان وزارت را به دست مهرداد بذرپاش سپردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.