محله مهم اقتصادیین در بخش غربی موصل آزاد شد

double-quot

بغداد- جارپرس- در اولین ساعات از شروع عملیات آزادسازی در محلات مهم ۱۷ تموز (جولای)، اقتصادیین، العریبی و الرفاعی در بخش غربی موصل، نیروهای واکنش سریع وابسته به وزارت کشور عراق موفق به آزادسازی کامل محله اقتصادیین شدند.

کد خبر : 20721
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 11:02
محله مهم اقتصادیین در بخش غربی موصل آزاد شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، تلویزیون دولتی عراق موسوم به ‘العراقیه’ ساعاتی بعد از شروع عملیات آزادسازی این چهار محله مهم در بخش غربی موصل به نقل از فرماندهان عملیات آزادسازی موصل اعلام کرد که محله اقتصادیین به دست نیروهای واکنش سریع عراق به طور کامل آزاد شد.
این شبکه تلویزیونی عراق همچنین گفت که محله ۱۷ تموز (جولای) که دومین محله مهم در بخش غربی موصل بعد از اقتصادیین است، از حیث نظامی تحت کنترل نیروهای عراقی در آمده است.
کارشناسان امنیتی عراق پیشتر اعلام کرده بودند که در صورت آزادی دو محله مهم اقتصادیین و ۱۷ تموز، بخش غربی موصل به طور کامل از حیث نظامی آزادشده تلقی می شود.
براساس اعلام خبرنگار العراقیه، عملیات آزادسازی بخش غربی موصل از دو روز گذشته شاهد پیشروی سریع نیروهای عراق در این مناطق بوده است.
فرماندهان میدانی با تاکید براینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد بخش غربی موصل آزاد شده، گفته اند که کار بخش غربی موصل تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تمام خواهد شد و این شهر بطور کامل در اختیار نیروهای عراقی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.