مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به بهاروند و صوفی زاده مسئولیت داد

double-quot
تهران – جارپرس – «حیدر بهاروند» و «لیلا صوفی زاده» روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال با رای اعضای مجمع به سمت نایب رئیس دوم و نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب شدند.
کد خبر : 20031
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 11:53
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به بهاروند و صوفی زاده مسئولیت داد

در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هیچ نامزدی برای پذیرش مسئولیت نایب رئیسی دوم و بانوان فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرد و «بهاروند» و «صوفی زاده» هر کدام با کسب ۵۴ رای از مجموع ۵۹ رای ماخوذه به این مسئولیت ها برگزیده شدند.
مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه با حضور ۵٩ نفر از ٧۵ عضو مجمع عمومی فدراسیون در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
«حیدر بهاروند» مسئولیت ریاست سازمان لیگ را نیز عهده دار است. « لیلا صوفی زاده» نیز سرپرست کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال است.
پس از انتخابات این دو مسئولیت فدراسیون فوتبال، «محمد رضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از زحمات «الهه عرب عامری» نایب رئیس قبلی بانوان فدراسیون فوتبال با اهدای لوح، تقدیر کرد.
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در توصیه ای به روسای هیات ها که توسط «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال قراعت شد، تاکید کرد که برخی از شعارهای قومیتی در ورزشگاه ها از بیرون کشور هدایت می شود و باید مراقبت های لازم را در این خصوص داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.