مجلس بی‌محابا نسبت به حذف ارز ترجیحی اقدام نمی‌کند

double-quot تهران - جارپرس - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دغدغه در خصوص نتایج حذف ارز ترجیحی بر معیشت مردم وجود دارد و قطعا مجلس تا زمانی که به یک راهکار جایگزین مناسب نرسد، بی محابا در این زمینه گام بر نخواهد داشت.
کد خبر : 81625
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 بهمن 1400 - 8:42
مجلس بی‌محابا نسبت به حذف ارز ترجیحی اقدام نمی‌کند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، اسماعیل حسین زهی با تاکید بر ضرورت اتخاذ راهکاری جایگزین قبل از حذف ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی در بودجه سال آتی، بیان کرد: دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با توجیهاتی به حذف ارز ترجیحی اقدام کرده است و امروز این دغدغه در کف جامعه و بین نمایندگان مجلس و دولتمردان در خصوص نتایج حذف ارز ترجیحی وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس نیز با کلیات لایحه بودجه موافقت کرده اما جزئیات در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است. قطعا مجلس راهکاری برای حذف ارز ترجیحی پیش بینی خواهد کرد که شوکی به بازار و آسیبی به معیشت مردم وارد نشود. قطعا مجلس بی محابا در این حوزه اقدام نخواهد کرد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آنچه که واضح است مجلس تا زمانی که به یک راهکار جایگزین مناسبی نرسد و مطمئن نشود که با حذف ارز ترجیحی، آسیبی به معیشت مردم وارد نمی شود، نسبت به این موضوع اقدام نمی کند.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: قطعا ما به دنبال یک راهکار متقن هستیم و تا زمانی که به این راهکار نرسیم در این زمینه اقدامی صورت نمی گیرد تا به معیشت مردم آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.