لیلاز: روحانی و جهانگیری در مناظره موفق‌‌ بودند

double-quot

تهران – جارپرس -عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران معتقد است که روحانی و جهانگیری در مناظره دوم موفق‌تر از گذشته عمل کردند.

کد خبر : 20580
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 6:59
لیلاز: روحانی و جهانگیری در مناظره موفق‌‌ بودند

به گزارش جارپرس به نقل از تسنیم، سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری،اظهار داشت: مناظره شبیه بازی استقلال و پرسپولیس است و اگر در یک بازی، تیمی بد بازی کند یا خوب بازی کند، طرفداران خود را از دست نمی‌دهد بلکه طرفدارانش عصبانی می‌شوند.

وی افزود: من فکر می‌کنم روحانی و جهانگیری در مناظره دوم خیلی بهتر ظاهر شدند و از طرفی «رئیسی» و بخصوص «قالیباف» نهضت عدد نشناسی خود را ادامه دادند بدون اینکه برنامه روشنی داشته باشند و سیاست خودشان را بر روی فشار آوردن و انتقاد از طرف مقابل گذاشتند.

لیلاز با بیان اینکه بنده به دلیل اینکه طرفدار روحانی و جهانگیری هستم داور خوبی برای قضاوت در این موضوع نیستم، اظهار داشت: بنده دولت روحانی را از هر لحاظ بسیار موفقتر از آنچه که در ابتدا از دولت یازدهم انتظار داشتم، می‌دانم و فکر می‌کنم در حوزه‌های اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و سیاسی پیشرفتهای قابل قبولی داشته است و طبیعی است که در مناظره دوم هم موفق‌تر عمل کردند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران متذکر شد: این بازی خطرناکی است که مدام شکافهای طبقاتی و اجتماعی ایران را بزرگ جلوه دهیم.اگر بخواهیم محدودیت‌های اجتماعی بین طبقات مختلف را باز کنیم معلوم نیست که چگونه بسته می‌شود و به همین دلیل بود که مقام معظم رهبری، احمدی‌نژاد را از حضور در صحنه رقابت‌ها نهی کرد چراکه با آمدن احمدی‌نژاد فضای جامعه دوقطبی می‌شد و این عین تلاش امروز قالیباف است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: من فکر می‌کنم که اینها هیچ تصوری از فردای انتخابات و خودشان باور ندارند که شاید پیروز انتخابات شوند وگرنه اینطور به شکافهای طبقاتی موجود دامن نمی‌زنند چراکه در صورت پیروزی این کار به ضرر خودشان تمام می‌شود و این یک بی‌مسئولیتی بزرگ بود که آنها سر زد حتی آقای رئیسی که احترام زیادی به ایشان به واسطه سابقه و شغل ایشان دارم نباید این کار را کنند.

وی افزود:از نظر بنده بازی کردن با شکافهای اجتماعی مانند بازی کردن با دم شیر خفته است. من بعید می‌دانم کسی به ایران و رهبری علاقه داشته باشد و تنها به خاطر رسیدن به پست ریاست جمهوری دست به این کار بزند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.