0 نظر
149 بازدید

لاریجانی: رژیم صهیونیستی در پشت جنگ سوریه/کشورهای اسلامی حقیقت بحران ها را دریابند

double-quot
تهران – جارپرس – رییس مجلس شورای اسلامی، مساله اصلی ماجراجویی های منطقه را از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن دانست و گفت: پشت جنگ سوریه، رژیم صهیونیستی است.
کد خبر : 19906
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395 - 6:10
لاریجانی: رژیم صهیونیستی در پشت جنگ سوریه/کشورهای اسلامی حقیقت بحران ها را دریابند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب در ملاقات با اعضای مجلس خبرگان مطالب مهمی در مسائل اساسی کشور بیان کردند، به خصوص درباره تلاش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که پایه اصلی رشد کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین در توجه جدی به مسائل فرهنگی، مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر فلاح و رستگاری ملی می‌داند و گزارشی از تلاش‌های مجلس در ماه‌های گذشته، امروز ارائه می‌شود.
رئیس قوه مقننه از دولت و وزرا خواست بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های خود را در این زمینه‌ها، مضاعف کنند.
لاریجانی همچنین با اشاره به دیدار روز گذشته نتانیاهو با رئیس جمهوری روسیه اظهار کرد: رییس رژیم صهیونیستی در این دیدار حرف‌های بسیار عجیب و غریبی گفته است که لازم است به دو نکته آن اشاره شود، یکی اینکه تاریخ قبل از اسلام ایرانیان را تحریف کرد و حوادث را وارونه جلوه داد. ظاهرا ایشان نه با تاریخ آشناست و نه تورات خوانده است، البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست که اینگونه دروغ پردازی‌ها را ارائه کند.
وی تاکید کرد: به روشنی بیان کرد که پشت جنگ در سوریه رژیم صهیونیستی است، او برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرده و آشکار ساخت که جنگ در سوریه جنگ علیه مقاومت ضد صهیونیستی است.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برخی رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست، با این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی باید موضوع برایشان از ابهام در آمده باشد.
لاریجانی اضافه کرد: مساله اصلی ماجراجویی‌های منطقه از پای در آوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه کامل رژیم صهیونیستی در منطقه هموار شود.
وی با بیان این که مجلس، کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می‌دهد، تصریح کرد: حقیقت بحران‌های سال‌های اخیر در منطقه را دریابند و از مسیر غلطی که برخی کشورها در پیش گرفته‌اند، بازگردند. با دسته بندی‌های غلط راه را برای این رژیم سلطه طلب هموار نکنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی، کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می‌دهد تا حقیقت بحران‌های سال‌های اخیر در منطقه را دریابند.
لاریجانی ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین(س) بیان کرد: روز مادران و همسران شهدا را گرامی می‌داریم که یادگاران گرانقدر مجاهدان فی سبیل الله هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.