0 نظر
161 بازدید

کشف وسیله شبیه به بمب در اسلو/یک خیابان در مرکز شهر تخلیه شد

double-quot
تهران – جارپرس – پلیس «اسلو»، پایتخت نروژ بعد از کشف یک وسیله «شبیه به بمب» بخش زیادی از یک خیابان شلوغ در مرکز این شهر را تخلیه و ورود به آن را ممنوع اعلام کرد.

کد خبر : 20269
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 5:39
کشف وسیله شبیه به بمب در اسلو/یک خیابان در مرکز شهر تخلیه شد

به گزارش جارپرس به نقل از فارس، پلیس «اوسلو»، پایتخت نروژ بعد از کشف یک وسیله «شبیه به بمب» بخش زیادی از یک خیابان شلوغ در مرکز این شهر را تخلیه و ورود به آن را ممنوع اعلام کرد.

پلیس در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر از دستگیری یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد. «ویدار پدرسون»، رئیس پلیس هم گفت که کارشناسان خنثی‌سازی بمب به صحنه حادثه اعزام شده‌اند.

رویترز و شاهدان عینی در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند پلیس با ورود به رستورا‌ن‌ها و مغازه‌های اطراف تمامی افراد را از محل حادثه تخلیه کرد.

«مالین مایروولد» ۲۳ ساله که از طبقه چهارم ساختمانی در آن نزدیکی حوادث را دنبال می‌کرد گفت: «تمامی رستوران‌ها تعطیل شدند. پلیس‌ها بای مسلح وارد تمامی مغازه‌ها و رستوران‌ها شدند.»

این شاهد عینی اضافه کرد: «ما می‌خواستیم ببینیم چه خبر است؛ پلیس سر ما فریاد می‌کشید تا ما داخل برویم و از آنجا بیرون نیاییم.»

نروژ بعد از حمله یک کامیون به شهروندان در کشور همسایه‌اش سوئد که به کشته شدن چهار نفر منجر شد در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته است.

رسانه‌های خبری هنوز به جزئیات بیشتری درباره این حادثه اشاره نکرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.