قانون بیمه خبرنگاران اصلاح می شود

double-quot
بندرعباس – جارپرس – معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گروهی مامور بررسی و اصلاح قانون بیمه خبرنگاران شده اند تا این مشکل مهم حوزه رسانه حل شود.

کد خبر : 20079
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 فروردین 1396 - 8:31
قانون بیمه خبرنگاران اصلاح می شود

به گزارش جارپرس، سید هادی حسینی روز دوشنبه در بازدید ازخبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر بندرعباس که با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و معاونان این اداره کل انجام شد، اظهارداشت: با اصلاح این قانون، خبرنگاران با مشکل های کمتری در این حوزه روبه رو خواهند شد.
وی ادامه داد: گروهی افراد غیر خبرنگار وارد این عرصه شدند که باید این مساله مورد بررسی قرار گیرد و امور مربوطه قانونمند شود.
وی اضافه کرد: قانون دارای حد و ظرفیتی است که حدود وظایف، تکالیف و حقوق را به روشنی بیان می کند و زمینه ساز مطالبه گری همراه با آگاهی مردم می شود.
حسینی با اشاره به مشکل های معیشتی خبرنگاران اظهار داشت: گاهی به همین دلیل و شرایط خاص کار خبری خبرنگار توان مقاومت در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز و کلان را از دست می دهد.
معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: نیاز به اصلاح قانون و کار خبری با توجه به این مساله وجود دارد و این از جمله برنامه های در دست پیگیری است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: کار و فعالیت خبری باید با ایجاد ساز و کارهایی مناسب و بکارگیری نیروی های خلاق به سمت سودآور شدن حرکت کند.
حسینی ابراز داشت: ایجاد و بکارگیری خلاقیت ها و نوآوری ها و بهره گیری از ظرفیت های موجود مانند فضای مجازی می تواند در این مسیر بسیار راهگشا باشد.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: قبل از هر اقدامی باید فرهنگ کار اصلاح شود تا خانواده ها به تعداد فرزندانشان بیکار نداشته باشند.
معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رسانه ها می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند ضمن اینکه از هفته آینده نشست های دوره ای وزیر با معاونان برگزار می شود و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در راس امور قرار دارد.
حسینی ابراز داشت: همه فعالیت های بخش های مختلف وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر مبنای قرآن باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.