فوتبال جزیره/ واکنش سرمربی منچستریونایتد به تصمیم داور دیدار برابر چلسی

double-quot
تهران – جارپرس – سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بعد از دیدار دوشنبه شب برابر چلسی و حذف از جام حذفی انگلیس گفت که تصمیمات این داور در گذشته هم برای ما بدشانسی می آورد.
کد خبر : 19975
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - 5:59
فوتبال جزیره/ واکنش سرمربی منچستریونایتد به تصمیم داور دیدار برابر چلسی

به گزارش روز سه شنبه تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال چلسی با پیروزی یک بر صفر مقابل منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.​​​​​​​ انگولو کانته تک گل چلسی را به ثمر رساند.
آندر هررا بازیکن منچستریونایتد که در دقیقه ۲۰ کارت زرد دریافت کرده بود، با خطا روی ادن هازارد، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد و شیاطین سرخ با اخراج وی از دقیقه ۳۵ بازی، ۱۰ نفره شدند.
سرمربی سابق چلسی گفت: من چیزی نمی گویم. فقط می گویم که به بازیکنانم افتخار می کنم. واقعا به هواداران منچستریونایتد افتخار می کنم.
وی افزود: ما دیدار خیلی مهم لیگ اروپا در روز پنجشنبه برابر روستوف داریم و می خواهم کمی استراحت کنم و تلاش کنم تا تیم را برای این دیدارآماده کنم.
مورینیو ادامه داد: فکر می کنم که همگی مسابقه را تا قبل و بعد از کارت قرمز تماشا کردیم و می توانیم تصمیماتی که در این دو کارت زرد (به هررا) و کارت زردهای دومی که به سایر بازیکنان داده نشد، مقایسه کرد.
سرمربی منچستریونایتد خاطرنشان کرد:‌ مایکل الیور داوری با پتانسیل فوق العاده است اما منچستریونایتد، کمی بدشانس بود. در ۴ بازی، سه پنالتی و یک کارت قرمز؛ کارت قرمزی که در دقایق ابتدایی بازی داده شد. اما بار دیگر تاکید می کنم که نمی توانم این اتفاق را تغییر دهم.
گری کیهیل کاپیتان چلسی گفت که فکر می کند بازیکنان بعد از اخراج هرارا نگرش درستی نشان دادند.
وی گفت: ما تیم حریف را تحت فشار گذاشتیم و فکر می کنم که عملکرد حرفه ای داشتیم و بازی را در کنترل داشتیم.
وی افزود‌: بازی سختی بود ولی به نفع ما تمام شد.
کیهیل ضمن تقدیر از کانته گفت:‌ او فوق العاده است. عملکرد وی را در فصل گذشته مشاهده کردید. وی در بیرون زمین فروتن است و سخت تلاش می کند و با گلی که امشب زد پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.
منچستریونایتد پنجشنبه در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر روستوف به میدان خواهد رفت و با یک تساوی بدون گل هم می‌تواند به جمع هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.