فردا برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

double-quot تهران - جارپرس - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مصرف برق بیش از ۱۰۰۰ اداره در تهران، رصد شده و درباره لزوم رعایت مصوبه هیات وزیران و کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق راهنمایی شدند. برق اداراتی که رعایت نکنند از روز سه شنبه، ۱۷ خرداد قطع خواهد شد.
کد خبر : 92687
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 20:01
فردا برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، رامین پوریا با بیان اینکه پایش مصرف برق ادارات از ابتدای سال آغاز شده است و باتوجه‌به اینکه همه ادارات تهران مجهز به کنتور هوشمند هستند اظهار کرد: ما از این امکانات هوشمند استفاده کرده و مصارف آنها را به‌صورت آنلاین رصد و کنترل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه هیات وزیران مصرف برق ادارات بعد از ساعت کاری ۶۰ درصد و در زمان اداری باید ۳۰ درصد کاهش یابد، گفت: این طرح به دلیل کمبود در تامین برق اجرایی نمی‌شود بله هدف مدیریت مصرف در ادارات است.

پوریا با بیان اینکه هفته آینده یک مانور سراسری در بخش اداری تهران پیش‌بینی‌شده تا همه اداره‌ها در یک روز مورد پایش میدانی در باره میزان مصرف قرار گیرند، اظهار کرد: سیاست‌های مدیریت مصرف در حال اجراست و امیدواریم امسال با کمترین چالش پیک را پشت سر بگذاریم.

به گفته مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درخواست ما از همه مشترکان این است که در گذر از این پیک همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.