غلبه تیم فوتبال ساحلی ایران بر افغانستان

double-quot
کوالالامپور – جارپرس – تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز دوشنبه در دومین بازی خود از رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) تیم افغانستان پدیده رقابت های امسال را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد.
کد خبر : 19791
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 11:27
غلبه تیم فوتبال ساحلی ایران بر افغانستان

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که روز یکشنبه با نتیجه ۱۴ بر صفر مالزی میزبان رقابت ها را در ایالت ‘ترنگانو’ شکست داده بودند، تیم با انگیزه افغانستان را نیز از پیش رو برداشتند.
تیم قرمز پوش افغانستان که اردوی ویتنام را پشت سر گذاشته و با کسب ۶ امتیاز از انگیزه بالایی برخوردار بود از دست یافتن به بیش از یک گل مقابل تیم کشورمان ناکام ماند و تن به شکست ۶ بر یک داد.
تیم ایران نیز با این پیروزی ۶ امتیاری شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های بحرین و افغانستان با همین امتیاز در صدر گروه یک رقابت های آسیایی قرار گرفت.
تیم بحرین نیز امروز مقابل مالزی میزبان قرار گرفت و ۶ بر ۵ پیروز شد تا همچنان تیم میزبان بدون امتیاز باقی بماند.
تیم چین دیگر تیم این گروه ۵ تیمی امروز استراحت داشت.
تیم ایران در آغاز بازی مقابل افغانستان با ترکیب سیدپیمان حسینی، امیر حسین اکبری، حسن عبدالهی مبرهن، فرید بلوکباشی و مسلم مسیگر وارد زمین شد.
مصطفی کیانی، محمد مرادی، سیدعلی ناظم، علی میرشکاری، محمدعلی مختاری، محمد احمدزاده و حمید بهزادپور روی نیمکت ذخیره های تیم ایران قرار داشتند.
این بازی به داوری ‘سوات وونگ سووان’ از تایلند و کمک هایی از ازبکستان و ژاپن برگزار شد.
فرید بلوکباشی ۳ گل ایران را در دقایق ۷، ۱۸ و ۳۴ به ثمر رساند و حسن عبدالهی، مسلم مسیگر و محمد احمدزاده به ترتیب در دقایق ۳۶، ۱۹ و ۳۵ برای تیم کشورمان گلزنی کردند.
تنها گل تیم افغانستان در دقیقه ۷ بازی توسط ‘رئوف قادری’ بازیکن شماره ۷ این تیم به ثمر رسید.
احمد زاده بازیکن ایران در دقیقه ۳۵ و ‘محمود آزاد’ بازیکن تیم افغانستان نیز در دقیقه ۲۰ از داور کارت زرد دریافت کردند، اما ‘زین الدین شریفی’ بازیکن شماره ۱۱ افغانستان در دقیقه ۲۸ بازی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.
در ادامه این رقابت ها و از گره یک روز سه شنبه تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم چین قرار می گیرد که تاکنون امتیازی کسب نکرده است و بحرین با افغانستان بازی می کند.
تیم مالزی نیز استراحت دارد.
در این گروه هم اکنون تیم ایران با ۶ امتیاز از دو بازی با ۲۰ گل زده و یک گل خورده در صدر جدول قرار دارد و تیم بحرین با همین امتیاز و ۱۱ گل زده و ۵ گل خورده دوم است.
تیم افغانستان با سه بازی و ۶ امتیاز با ۱۳ گل زده و ۱۱ گل خورده سوم است.
تیم چین با دو بازی و دو باخت تیم چهارم گروه و تیم مالزی با ۳ بازی و صفر امتیاز در آخرین رده گروه یک قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.