علی باقری وارد دوحه شد

double-quot تهران-جارپرس-معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده کشورمان صبح امروز وارد دوحه شد.
کد خبر : 94747
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 تیر 1401 - 17:18
علی باقری وارد دوحه شد

به گزارش  جارپرس از ایرنا، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه) با استقبال سفیر کشورمان وارد دوحه شد.

حمیدرضا دهقانی سفیر ایران در دوحه در توییتی نوشت:«ورود آقای باقری و هیات محترم مذاکره کننده کشورمان را  به دوحه خوش آمد می‌گویم و بدون هرگونه پیش داوری و ابراز بدبینی و یا خوش بینی غیر واقعی، برای آنها در انجام ماموریت مهم خود در تامین منافع ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت دارم.»

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه روز گذشته گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا در مورد سفر رییس هیات مذاکره کننده کشورمان گفت: در چارچوب توافقات انجام شده در سفر جوزف بورل، مسئول عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام به تهران مبنی بر ادامه مذاکرات رفع تحریم‌ها، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران سه شنبه عازم دوحه خواهد شد.

در این دور از گفت‌وگوها که پس از وقفه‌ای سه ماه از سر گرفته می‌شود، نمایندگان ایران و آمریکا با تسهیل‌گری نماینده اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات ادامه می‌یابد.

بر اساس اظهارات وزیر خارجه کشورمان آنچه که برای تهران اهمیت دارد، انتفاع اقتصادی از برجام است و هر آنچه که به نفع ایران از توافق را تحت شعاع قرار بدهد، از منظر تهران غیرقابل قبول خواهد بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.