عضو شورای مرکزی جمنا: تنها یک نامزد را برای ثبت نام راهی وزارت کشور می کنیم

double-quot
تهران – جارپرس – عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جمنا تنها یک نامزد را برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی می کند.

کد خبر : 19706
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 8:47
عضو شورای مرکزی جمنا: تنها یک نامزد را برای ثبت نام راهی وزارت کشور می کنیم

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، یحیی آل اسحاق افزود: این که گفته می شود تعداد زیادی از جمنا برای انتخابات نامزد می شوند و بعد از مناظرات انتخاباتی به نفع یک نفر کنار می کشند، صحت ندارد.
وی تصریح کرد: دیدگاه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که ابتدا ۱۰ نامزد را از بین ۳۱ نفر داوطلب فعلی انتخاب کند، بعد از مدتی آن را به ۵ نفر کاهش دهد و در نهایت تنها یک نامزد از سوی آنها برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند.
عضو هیات موسس جمنا تصریح کرد: همه اعضا این جبهه مرامنانه این تشکل را امضا را کرده اند و خود را نسبت به این مساله متعهد می دانند. در نهایت هم شما شاهد رقابت یک نامزد با روحانی خواهید بود.
آل اسحاق درباره میزان شانس رقبای روحانی خاطر نشان کرد: هنوز درباره نتیجه انتخابات ۹۶ نمی توان پیش بینی خاصی کرد. باید دید مردم چه استقبالی از نامزدها می کنند. اگر ارزیابی مردم این باشد تیمی که نامزدها را معرفی می کند قادر به حل مشکلات آنهاست به آن رای می دهند، در غیر این صورت اعتماد نخواهند کرد.
وی تصریح کرد: این که می گویند اصولگرایان حرف تازه ای ندارند، درست نیست. اگر حرف نویی برای انتخابات ۹۶ نداشتیم وقت خود و مردم را نمی گرفتیم و نامزد معرفی نمی کردیم. قصدمان این است کار جدیدی برای رفع مشکلات کشور و انقلاب انجام دهیم.
وی یادآور شد: جمنا فقط برای ریاست جمهوری برنامه دارد و فعالیتی در انتخابات شوراها ندارد.
به گزارش ایرنا، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در دی ماه با ائتلاف چندین حزب و تشکل سیاسی اصولگرا اعلام موجودیت کرد.
اعضای هیات موسس این جبهه را یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و مرضیه وحید دستجردی تشکیل می‌دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ومیاندوره ای مجلس در ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.