عذرخواهی وزارت اطلاعات در قتل‌های زنجیره‌ای محبوبیت و کارآمدی آن را افزایش داد

double-quot

تهران – جارپرس -نائب رئیس فراکسیون امید مجلس در ارزیابی از عملکرد وزارت اطلاعات، عذرخواهی این وزارتخانه از مردم در ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای و تعطیل کردن مجموعه شرکت‌های اقتصادی وابسته را موجب افزایش محبوبیت و کارآمدی این وزارتخانه عنوان کرد.

کد خبر : 20609
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 9:49
عذرخواهی وزارت اطلاعات در قتل‌های زنجیره‌ای محبوبیت و کارآمدی آن را افزایش داد

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، محمدرضا تابش ضمن تقدیر از خدمات وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: با توجه به فراز و فرودها و تغییرات دولت‌ها و خط مشی‌ها و سلایقی که آنها نسبت به پیشبرد امر داشتند، وزارت اطلاعات به نظرم در ایفای وظایف و مسئولیت‌های قانون موفق بوده است نه اینکه کم و کاستی وجود نداشته یا کژی و ناروایی نبوده است، ولی پذیرش خطا و اصلاح رویه‌ها از جمله امور بدیهی و مهمی است که در فرآیند تکاملی این وزارتخانه نقش آفرین بوده است.

وی افزود: زمانی که هنوز فرهنگ عذرخواهی در بین برخی از مسئولان جایگاهی نداشت، این وزارتخانه وقتی به این نتیجه رسید که عاملین قتل‌های زنجیره ای از بین نیروهای خودسر این مجموعه بوده اند از مردم عذرخواهی کرد و پای محاکمه و مجازات آنها ایستاد. یا مجموعه شرکت های اقتصادی وابسته به آن وزارتخانه را که در واقع رقیب مردم و بخش خصوصی بودند را تعطیل کرد. مجموع این اقدامات بر محبوبیت و کارآمدی این وزارتخانه افزود و اعتماد بیشتر مردم را که مهمترین سرمایه برای پیشبرد امور هستند، فراهم آورد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس ادامه داد: مهمترین وظیفه اطلاعات، تامین امنیت مردم و کشور هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی و پیشگیری و مقابله با توطئه هاست. امنیت و ثبات بی نظیر در کشور نیز مرهون استقامت و پایداری و تدابیر کارساز رهبری معظم انقلاب، جانفشانی نیروهای مسلح خصوصا تلاشگران در عرصه مقاومت و کار سترگ نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

تابش تصریح کرد: خوشبختانه وزارت اطلاعات در هر دو بعد امنیت داخلی و خارجی موفق بوده و نماد موفقیت این وزارتخانه و اشراف بر تحرکات عناصر ضد انقلاب و بدخواهان دشمنان نظام را می توان در دستگیری ریگی شرور و متلاشی کردن قریب ۷۵ تیم تروریستی و کشف ۱۰۸ بمب مغناطیسی و ۱۵ جلیقه انفجاری طی سه سال اخیر است.

نائب رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه وزارت اطلاعات در راستای ایجاد امنیت پایدار، مسئولانه تلاش کرده، گفت: این وزارتخانه فعالیت های بسیار خوبی را در راستای فعالیت های سالم اقتصادی برای نیل به اقتصاد مقاومتی با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با زمین خواری و پولشویی انجام داده که مجموعه این اقدامات می تواند بستری امن را برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران و کارآفرینان در کشور فراهم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس نیز قدردان همه این تلاش هاست و بارها مراتب تقدیر و تشکر خود را از ارتش، سپاه، نیروهای مسلح و بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) اعلام کرده، اما معتقدیم کارها در حوزه تخصصی و بر مدار قانون و با هدف مسئولیت پذیری و پاسخگویی باید دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.