0 نظر
877 بازدید

عذاب تلخ ابتدایی

double-quot تهران- جارپرس - سپاه پاسداران دلهای تفتیده و مظلوم و داغدار ی را خنک کرد و روح امید  و دلاوری را بار دیگر  بر کالبد مقاومت  در سرتاسر دنیا دمید.
کد خبر : 137960
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 دی 1402 - 17:13
عذاب تلخ ابتدایی

نظام عالم همگی مخلوق خداوند است وسرتاسر آن به صورت هوشمند وآگاهانه عمل می کند.همانگونه که درآن بسط رحمت و مغفرت وجود دارد ؛انتقام وعکس العمل ناگوار هم  در مکانیسم آن تعبیه شده است.

یکی از وعیدهای الهی در قرآن کریم  از مجرمین است اناالمجرمین منتقمون ( آیه ۲۲مبارکه سجده )از طرفی عالم دنیا،علم اسباب ومسببات است واراده الهی در دنیا توسط ایادی و جنود  خداوند متعال جاری و ساری می گردد.

حرکت شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلی انتقام الهی از مجرمینی بود که ظلم و تجاوز  را از حد گذرانده بودند ودر واقع این خود آنها بودند که سبب شدند انتقام جنود الهی دامنگیر شان گردد.

سپاه پاسداران وسیله و ابزارودستی  بود که از پس غیب برآمد و عکس العمل ظلم های ایشان را داد و عذاب تلخ ابتدایی (دنیوی)را به ایشان چشاند .سپاه پاسداران دلهای تفتیده و مظلوم و داغدار ری را خنک کرد و روح امید  و دلاوری را بار دیگر  بر کالبد مقاومت  در سرتاسر دنیا دمید.

درست است ما نیز به حسب ظاهر داغدار عزیزانی ملکوتی و الهی شدیم ولی به فرمایش قرآن کریم فرق ما با ایشان این است که بعد از این حوادث شهدای ما جلوه ی جمال الهی را مشاهده خواهند کرد و شادمان ابدی اند ولی ایشان امید به این عاقبت نیکو برای کشته شده گانشان را ندارند و این بد ترین عذاب است.

خداوند عذاب شان را در دنیا وآخرت زیاد نماید،تا بادچنین بادا…

حجت الاسلام دکتر میلاد غفاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.