0 نظر
162 بازدید

عده ای به بهانه تذکر واخطار به دولت حمله می کنند

double-quot

تهران – جارپرس – محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس درخصوص انتقاد رسایی از سخنان اخیر رئیس جمهور درباره نقش شورای نگهبان گفت: عده ای به بهانه تذکر و اخطار به دولت حمله و هجمه می کنند.

کد خبر : 11055
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 6:54
عده ای به بهانه تذکر واخطار به دولت حمله می کنند

 

 

 

به گزارش روز یکشنبه(یکم شهریور ماه) خبرنگار پارلمانی جارپرس ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمدرضا تابش در تذکر آیین نامه ای از تذکر امروز صبح حمیدرسایی انتقاد کرد و درخصوص انتقاد رسایی از سخنان اخیر رئیس جمهور درباره نقش شورای نگهبان گفت: عده ای به بهانه تذکر و اخطار به دولت حمله و هجمه می کنند.

وی خطاب به ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت گفت: امروز نطق شما بیش از ۱۵ دقیقه طول کشید که خلاف آیین نامه است.

تابش از بیان مطالب غیرضروری و غیرمهم توسط روسای جلسات مجلس نیز انتقاد کرد.

محمدحسن ابوترابی فرد در پاسخ به تذکر تابش نماینده اردکان گفت: من از اتاق ضبط سوال کردم و مشخص شد که سخنان من کمتر از ۱۵ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: اینکه مسائل مطرح شده مهم است یا خیر، رئیس جلسه تشخیص می دهد؛ در عین حال از نظر مشورتی جنابعالی هم استقبال می کنم و شما را صاحب نظر می دانم.

ابوترابی فرد تصریح کرد: من براساس اینکه در آستانه هفته دولت هستیم، شایسته دیدم که سالگرد شهادت دو سرباز فداکار (شهیدان رجایی و باهنر) را تسلیت بگویم و محضر دولت محترم و جامعه پزشکی کشور نیز تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود : همچنین لازم دیدم که به موضوع مهم دفاعی کشور اشاره کنم که قطعا شما نیز اعتقاد دارید که الان موضوع مهمی است که در این شرایط که دشمن تسلیحات دفاعی ما را مورد هدف قرار داده، اعلام نظر مجلس و حمایت از این قدم بلند وزارت دفاع یک ضرورت بود و دیروز هم رئیس جمهور محترم در همین راستا اقدام و صحبت کرد.

ابوترابی فرد در پایان اظهار کرد : در عین حال امیدواریم همه ما تلاش کنیم به آیین نامه مجلس عمل کنیم و من نیز بابت کوتاهی خودم از جنابعالی و همکاران عذر می خواهم.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.