عدم پاسخگویی سایپا به مخاطب جارپرس
طرح مشکل: بنده در تاریخ ۹۸/۰۶/۱۲ یک دستگاه تیبا باطرح فروش فوری اعتباری ثبت نام نمودم و فردای انروز چکها را به نمایندگی تحویل و در تاریخ ۹۸/۰۶/۱۶ پیام پذیرش از سایپا برای بنده ارسال شد مطابق قرارداد تحویل ماشین ۳۰ روز پس از تاریخ پذیرش میباشد و تا کنون ۶ روز از آن گذشته
طرح مشکل:
بنده در تاریخ ۹۸/۰۶/۱۲ یک دستگاه تیبا باطرح فروش فوری اعتباری ثبت نام نمودم و فردای انروز چکها را به نمایندگی تحویل و در تاریخ ۹۸/۰۶/۱۶ پیام پذیرش از سایپا برای بنده ارسال شد مطابق قرارداد تحویل ماشین ۳۰ روز پس از تاریخ پذیرش میباشد و تا کنون ۶ روز از آن گذشته است در حالی که هنوز شرکت سایپا ماشینی به بنده اختصاص نداده است و با پی گیری انجام شده از طریق نمایندگی و شماره تلفن پشتیبانی مشتریان، کارشناسان اعلام میدارند که شما در صف تخصیص قرار دارید و مشخص نیست کی نوبت شما خواهد شد و تاخیر سراسری وجود دارد این در حالی است که شرکت سایپا از دو ماه پیش هر روز ثبت نام تحویل فوری جدید انجام میدهد و هزاران نفر مانند بنده را سردرگم نموده است خواهشمند است در این رابطه پی گیری نمایید شماره پذیرش بنده ۹۵۹۴۷۳۳ و شماره درخواست ۳۲۶۰۲۸۲ میباشد.
توضیح جارپرس:
طی نامه ارسالی با شماره ۱۱۳/۵۰۵ مورخ ۹۸/۰۷/۲۲ به روابط عمومی سایپا، متأسفانه جوابی دریافت نشد لذا طبق قولی که به بینندگان عزیز داده بودیم گزارش رسیده بدون جواب منتشر می شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰