ضرورت اعلام نظر مسئولان در خصوص علت مرگ دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری

double-quot تهران - جارپرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع ، از شبهات جلوگیری می‌کند. پس از مرگ دانش آموز ۱۱ ساله در شهرستان دَیّر باید اطلاع رسانی دقیق انجام می شد تا از ایجاد تبعات و شبهات جلوگیری شود.
کد خبر : 34640
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 6:18
ضرورت اعلام نظر مسئولان در خصوص علت مرگ دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، مجید خورشیدی در نشست با مسئولان امور قضایی، امنیتی و اجتماعی استان بوشهر که به منظور بررسی مساله تاسف برانگیز فوت یک کودک خردسال در دیر، برگزار شد با اظهار تاسف شدید از واقعه مزبور و ضمن تسلیت به خانواده عزادار این کودک، اظهار کرد: تامین امنیت جانی و سلامت روانی کودکان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هرگونه خطا در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی مسئولیت وقوع هرگونه حادثه در زمینه کودکان و خردسالان را متوجه دستگاه های متولی دانست که باید امنیت این گروه سنی را در همه عرصه‌ها بیش از پیش تقویت و فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت اعلام نظر مسئولان در خصوص علت مرگ این دانش‌آموز برای افزایش اعتماد عمومی مردم گفت: باید توجه ویژه‌ای در پاسخگویی به افکار عمومی در ماجراهای گوناگون قبل از ایجاد شبهات شود چرا که اعتماد عمومی جامعه یک سرمایه مهم محسوب می‌شود و تقویت آن ضروری است.

پس از مرگ دانش‌آموز ۱۱ ساله در دَیّر باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد

خورشیدی سکوت و عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف پیرامون حوادث این چنینی را سبب وارد شدن خدشه به اعتماد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پس از مرگ دانش آموز ۱۱ ساله در شهرستان دَیّر باید اطلاع رسانی دقیق انجام می شد تا از ایجاد تبعات و شبهات جلوگیری شود.

این مسئول با تاکید بر اظهار نظر مسئولان امر در این حوزه بیان کرد: برای حفاظت از گروه سنی کودک و خردسال باید توجه ویژه ای شود تا از آسیب‌هایی که متوجه آنان است جلوگیری شود.

گفتنی است نقش آموزش و پرورش، انجمن های اولیا و مربیان، بهزیستی و دستگاه های مددکاری دیگر در ایجاد محیطی امن و فارغ از آسیب برای کودکان و نوجوانان از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.