شبیخون به اردوگاه رقبا/ آشفتگی در لیگ و احتمال افزایش تخلفات

double-quot تهران - جارپرس - تیم‌های متمول اما ناکام لیگ برتر فوتبال با اتمام نیم‌فصل نخست به سراغ سرمربیان موفق تیم‌های نه چندان متمول رفته‌اند و به رقبای خود پاتک زده‌اند.
کد خبر : 48600
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 9:08
شبیخون به اردوگاه رقبا/ آشفتگی در لیگ و احتمال افزایش تخلفات

به گزارش جارپرس از ایسنا، تراکتور و ذوب آهن دو تیمی هستند که برخلاف انتظارات در نیم فصل نخست لیگ برتر آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتند و موجب نارضایتی و نگرانی هواداران و مدیران این دو باشگاه شدند. هر دو باشگاه راه علاج مشکل را انتخاب سرمربی جدید برای تیم‌های خود دیدند اما در فصلی که ورود خارجی‌ها ممنوع شده و بازار، همه داشته‌های موفق خود را در ابتدای فصل جاری عرضه کرده، راه زیادی پیش روی تیم‌ها نمی‌ماند.

در نتیجه هر دو باشگاه از هفته‌های قبل رایزنی با سرمربیان موفق تیم‌های نه چندان ثروتمند اما موفق نیم‌فصل نخست را آغاز کردند و توانستند به مراد خود برسند. تراکتور و ذوب آهن در یک پاتک تند و تیز، خطیبی و حسینی را از اردوگاه رقبا خارج کردند و به عنوان سرمربی جدید، به استقبال نیم‌فصل نخست لیگ برتر رفتند.

در نتیجه این اتفاق، هر دو باشگاه نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک که سرمربیان موفق خود را به عنوان نیروی ارزشمند و غیر قابل جبران از دست داده‌اند، در تدارک پیگیری حقوقی این اتفاق هستند تا شاید از این طریق ضرر و زیانی را متوجه تراکتور و ذوب آهن کنند و بخشی از خسارت مادی و معنوی خود را جبران کنند.

در حالی که امیدواری‌ در تراکتور و ذوب‌آهن برای خروج از بحران با سرمربیان جدید افزایش یافته، نگرانی‌ها در آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان اوج گرفته و مشخص نیست که این دو تیم بتوانند در نیم‌فصل دوم هم نتایج درخشان خود در بازی‌های نیم‌فصل نخست را جبران کنند.

به نظر می‌رسد با گذشت زمان و ته کشیدن داشته‌های محدود بازار فوتبال ایران، از این قبیل اتفاقات بارها رخ دهد و تیم‌ها برای جبران محدودیت جذب مربیان خارجی، چشم به مربیان تیم‌های دیگر داشته باشند که می‌تواند ضریب فسخ‌های یک طرفه را در تیم‌های ایرانی افزایش دهد.

در فصل جاری، تعداد مربیان و بازیکنانی که به طور غیرقانونی اقدام به فسخ قرارداد خود کرده‌اند، بیش از پیش شده و ظاهرا قرار است به این آمار و ارقام اضافه شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.