سند مالکیت ۹ هکتار زمین کنار تخت‌جمشید منتقل شد

double-quot تهران - جارپرس - مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از انتقال سند مالکیت ۹ هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت‌جمشید به این شرکت خبر داد.
کد خبر : 78945
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دی 1400 - 9:24
سند مالکیت ۹ هکتار زمین کنار تخت‌جمشید منتقل شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خشایار نیکزادفر درباره انتقال این مالکیت، یادآور شد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱ قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب سال ۸۲، مجلس شورای اسلامی، شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی وارث تمامی اموال و دارایی‌های سازمان ایرانگردی‌ و جهانگردی سابق است.

او همچنین گفت: این شرکت همچنین عامل تصدی‌گری و بازوی اجرایی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که در سال‌های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش‌ فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی داشت که اخیرا مالکیت ۹ هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت‌جمشید به نام شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی سند خورده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی افزود: با جذب سرمایه‌گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.