0 نظر
174 بازدید

سخنگوی جمنا:۱۷ فروردین دومین مجمع عمومی/ نامزد نهایی پس از مجمع عمومی و بررسی شرایط اعلام می شود

double-quot
تهران – جارپرس – سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تشریح جزئیات دومین جلسه شورای مرکزی این جبهه،گفت: قرار شد پس از مجمع عمومی ۱۷ فروردین ۹۶ و بررسی شرایط سیاسی، نامزد نهایی این جبهه اعلام شود.
کد خبر : 19787
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 9:46
سخنگوی جمنا:۱۷ فروردین دومین مجمع عمومی/ نامزد نهایی پس از مجمع عمومی و بررسی شرایط اعلام می شود

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مرضیه وحید دستجردی با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی این جبههبا حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام رحیمیان، به اعلام جزئیات و مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: در این جلسه درباره برنامه ها و همایش های آتی که قرار است از طرف جبهه مردمی با یک جدول زمان بندی شده تا انتخابات برگزار شود، صحبت و گزارش آن ارائه شد.

** همایش اقشار و استان ها در اسفند ماه
وحید دستجردی افزود: روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه، همایشی در مجتمع آدینه برگزار می شود که در آن اقشار، استان ها و کمیته های مربوطه حضور دارند و محور آن برنامه آموزشی برای مسائل مدنظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: همچنین برنامه دیگری در روز سه شنبه این هفته به منظور انسجام فکری و هم اندیشی درونی برگزار خواهد شد که موضوع آن درباره «منظومه انقلابی گری» خواهد بود.
سخنگوی جمنا اضافه کرد: در این همایش، تمامی ۲۱ کاندیدای جبهه که اسامی آنها پیشتر اعلام شد، به همراه اعضای شورای مرکزی و همچنین افرادی که می توانند از اعضا و حامیان جبهه باشند، حضور خواهند داشت.

**جزئیات «برنامه اقدام» جمنا
وحید دستجردی درباره جزئیات «برنامه اقدام» نیز توضیح داد: طبق برنامه ریزی ها قرار شد در زمان های مختلف با افراد جلساتی گذاشته شود و همچنین درباره استان ها و شهرستان ها نیز صحبت شد، بنابراین در خصوص حضور اعضای شورای مرکزی در همایش های استانی و برگزاری همایش هایی از سوی خود استان ها و شهرستانها نیز بحث و تصمیم گیری لازم صورت گرفت.
وی یادآور شد: تا پایان امسال چند موضوع مهم خواهیم داشت که باید به آنها بپردازیم. البته هنوز جزئیات آن مشخص نشده است اما تا پایان اسفندماه این همایش ها و نشست ها برگزار خواهد شد.

**برگزاری مجمع دوم جمنادر ۱۷ فروردین ۹۶
سخنگوی جمنا با بیان اینکه علاوه بر آن، ‘برنامه اقدام’ در دستور جلسه مجمع عمومی دوم نیز قرار گرفت، افزود: این مجمع پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد که دستور جلسات آن تصویب اساسنامه و انتخاب پنج کاندیدا از بین ۱۰ نفر کاندیدایی است که باید با آن ها مذاکره شود.
وحید دستجردی با بیان این که مجمع عمومی دوم با حضور سه هزار نفری که در مجمع عمومی نخست حضور داشتند، برگزاری می شود، تاکید کرد: این کاندیداها باید برنامه های خود را ارائه و سازوکار جبهه را قبول کنند لذا این ۱۰ نفر پس از تایید نهایی به اطلاع اعضای مجمع عمومی دوم می رسند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از مجمع عمومی دوم، پیمایش های اجتماعی را خواهیم داشت و وضعیت آرایش سیاسی کشور را بررسی می کنیم؛ همچنین مقرر شد جلسات متعددی با آن پنج کاندیدا بگذاریم و نهایتا به جمع بندی نفر واحد برسیم.

** مشخص شدن اعضای هیات اجرایی
سخنگوی جمنا همچنین به مشخص شدن اعضای هیات اجرایی در این جلسه اشاره و تصریح کرد: مصوبه هیات اجرایی نیز اخذ شد که طبق آن تعدادی از اعضای شورای مرکزی و برخی که خارج از شورای مرکزی هستند، در هیات اجرایی کار را شروع می کنند.
بر اساس این گزارش اسامی اعضای هیات اجرایی امروز مطرح و رای گیری و مسئولیت این کمیته ها تصویب شد، بدین ترتیب ۱۹ نفر ریاست کمیته های مختلف را بر عهده دارند که ۱۵ نفر از اعضای شورای مرکزی و ۴ نفر خارج از شورای مرکزی هستند.
دستجردی یادآور شد: در این جلسه مصوب شد کسانی که ریاست این ۲۷ کمیته ها را بر عهده دارند، نباید کاندیدای ریاست جمهوری باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.