0 نظر
179 بازدید

رییس ستاد انتخابات کشور: تاکنون ۱۹۷ نفر برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند

double-quot
تهران – جارپرس – رییس ستاد انتخاباتی کشور گفت: با احتساب جمعیتی که دیروز ثبت‌نام کردند ۱۹۷ نفر به طور قطعی ثبت‌نام شده‌اند که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۸ نفر زن بوده‌اند.

کد خبر : 20351
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 10:51
رییس ستاد انتخابات کشور: تاکنون ۱۹۷ نفر برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند

به گزارش جارپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخاباتی کشور در حاشیه ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهور در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: با احتساب جمعیتی که دیروز ثبت‌نام کردند ۱۹۷ نفر به طور قطعی ثبت‌نام شده‌اند که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۸ نفر زن بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی کشور ادامه داد: امروز ۸۶ نفر ثبت‌نام کرده اند و این روند ادامه دارد و تعدادی پشت میزهای ثبت‌نامی هستند و مدارکشان در حال بررسی است.

 

وی با اشاره به مسن‌ترین و جوان‌ترین فرد ثبت‌نامی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا این لحظه جوان‌ترین فرد ثبت‌نامی ۱۸ ساله و مسن‌ترین ۸۲ ساله است.

احمدی افزود: ۱۹ نفر از افراد ثبت‌نامی اظهار کرده‌اند که از ایثارگران هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی کشور گفت: بیشترین آمار ثبت‌نامی را در محدوده سنی ۴۶ تا ۵۰ ساله داشتیم و مدرک تحصیلی بیشترین افراد ثبت‌نامی فوق لیسانس بوده است.

وی تصریح کرد: به دلیل فراهم بودن شرایط ثبت‌نام اعلام کردیم که این روند تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و می‌توانیم در خدمت داوطلبان باشیم و به طور طبیعی روند ثبت‌نام تا ۵ روز و به طور پیوسته ادامه دارد و به طور قطع در روند ثبت نام مُرَ قانون را باید رعایت کنیم.

احمدی در پایان با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تمدید ساعت و زمان ثبت‌نام در زمان خودش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.