روسیه ۲۶ کانادایی از جمله همسر ترودو را ممنوع‌الورود کرد

double-quot تهران - جارپرس - وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو در نظر دارد تا در واکنش به تدابیر اخیر کانادا علیه این کشور ورود ۲۶ تبعه کانادایی به خاک روسیه را ممنوع کند.
کد خبر : 91450
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 11:05
روسیه ۲۶ کانادایی از جمله همسر ترودو را ممنوع‌الورود کرد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این وزارتخانه شنبه اعلام کرد که در میان تحریم‌شدگان در لیست سیاه کانادا، نام همسر جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی هم وجود دارند.

وزارت خارجه روسیه گفت: در واکنش به اعلام دور دیگری از تحریم‌های ضدروسی توسط مقامات کانادا که نه تنها نمایندگان دولت، بلکه مقامات نظامی و تجاری و همچنین بستگان نزدیک آنها را شامل می‌شد، روسیه برای همیشه ورود دسته‌ای از شهروندان کانادایی را در تحریم‌هایی مشابه ممنوع اعلام می‌کند.

به دنبال حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه، برخی از کشورها روسیه و مقامات ارشد کرملین و ارتش آن را در لیست تحریم‌ها گنجاندند. از جمله این کشورها می‌توان به آمریکا، انگلیس، کانادا و فرانسه اشاره کرد. روسیه هم در واکنش به آنها دست به مقابله زده است. جنگ اوکراین امروز (یکشنبه) وارد هشتاد و هشتمین روز خود شده است و فعلا دورنمای صلح دیده نمی‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.